Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Music nie włącza się na iPhone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Darth Envious

Darth Envious
  • 127 postów

Napisano 25 stycznia 2020 - 15:25

Witam, mam następujący problem: na swoim telefonie skonfigurowałem chmurę rodzinną wraz z rodzinną subskrypcją Apple Music, a następnie udostępniłem to moim rodzicom i siostrze. Na iPhone'ach siostry i mamy bez problemu pojawiło się Apple Music i możliwość słuchania muzyki. Natomiast na telefonie mojego ojca, na którym już było 8GB jego starej, zripowanej z płyt muzyki, nie chce się "zaktualizować" Apple Music. Tzn. po wejściu w aplikację muzyki i próbę kliknięcia w jakąkolwiek piosenkę nic się nie dzieje. Jeśli kliknąć w baner "wypróbuj teraz Apple Music" w karcie Dla Ciebie, to otwiera się okienko z komunikatem "zasubskrybowano już Apple Music" i po kliknięciu okej, nadal nic się nie zmienia. Z kolei w ustawieniach, w muzyka nadal jest baner "dołącz do Apple Music". Nie potrafię wymusić zaktualizowania się aplikacji i pojawienia możliwości Apple Music. Czy wie ktoś jak to naprawić?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych