Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

AirPods 2 powodują rozłączenie internetu na MacBook Pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mnieteq

Mnieteq
  • 42 postów

Napisano 21 stycznia 2020 - 11:50

Witam,
Mamy w domu 2 identyczne Macbooki Pro (late 2013 Retina) model A1502.
Oba z Mojave 10.14.6
Ale tylko jeden z nich jest problem z podłączonymi słuchawkami AirPods drugiej generacji.
MIanowicie tuż po podłączeniu przerywa połączenie z internetem. WiFi wciąż działa, nie ma internetu.
Co by się nie robiło, laptop jest offline. Te same Airpods działają bez problemu na drugim laptopie już druga para Airpods ma ten samym problem na tym właśnie laptopie.
Najdzwiniejsze jest to, że tuż po odłączeniu AirPods - wszystko wraca do normy. Laptop przełąca sie na głośniki i wraca internet...
Coś musi być nie halo z bluetooth albo OS ???
Próbowałem już chyba wszystkiego - reset Bluetooth, NVRAM i SMC.
Nic nie pomaga. Jedyna rzecz jaką mogę teraz wymyślić to upgrade do Cataliny ale czy to coś da ???
 
Byłbym bardzo wdzięczny za rady.
 
Pozdrawiam
M



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 stycznia 2020 - 12:00

"Wifi wciąż działa, nie ma internetu".
Czyli konkretnie co? Nazwy Ci się nie rozwiązują może zwyczajnie?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Mnieteq

Mnieteq
  • 42 postów

Napisano 21 stycznia 2020 - 21:02

"Wifi wciąż działa, nie ma internetu".
Czyli konkretnie co? Nazwy Ci się nie rozwiązują może zwyczajnie?

We wszystkich programach nagle wyskakuje status "offline" - youtube, spotify itp. Nie można przeglądać żadnej strony www.

Tak jakby jakoś cudownie gubił ustawienia TCP/IP, gateway lub DNS. Sam nie wiem. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem.

Drugi laptop jest jak najbardziej OK.

Tuż po odłączeniu słuchawek - wszystko wraca do normy, "back online"



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 stycznia 2020 - 23:05

No to jak nie wiesz, zrób diagnozę. Rozwiąż jakąś nazwę, pingnij gateway, pingnij coś na zewnątrz. Pokaż tablicę routingu kiedy działa i kiedy nie działa. Musimy najpierw zobaczyć, co się dokładnie zmienia, żeby wykombinować, czemu.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych