Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPHONE 8 64gb Luźny grzechoczący switch od wyciszania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 cysio26

cysio26
  • 7 postów

Napisano 19 stycznia 2020 - 18:57

Witam,

 

kolejnego dnia po odpakowaniu telefonu zauważylem że przełącznik od wyciszania luźno chodzi, sprawdziłem u koleg,i który posiada identyczną jednostkę tylko używa ją już ponad 2 lata i jego przełącznik chodzi bez zarzutu ciasno bez żadnego grzechotania przy potrząśnieciu. Zdecydowałem się wysłać telefon na gwarancję zaznaczając, że interesuje mnie tylko wymiana na nowy egzemplarz, bądź zwrot pieniędzy, aczkolwiek trwa to już conajmniej 3 tygodnie i jedyną informację jaką uzyskałem to "produkt przebywa w serwisie". Z tego co wiem wymiana przełącznika w serwisie pogwarancyjnym kosztuje ok 250-300 zł i trwa 1 godzinę. Ktoś miał podobną sytuację i może ją przybliżyć bo jestem aktualnie prawie miesiąc pozbawiony telefonu.

 

Pozdrawiam



#2 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 19 stycznia 2020 - 19:24

A gdzie składałeś reklamację. Z tytułu gwarancji czy rękojmi?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 cysio26

cysio26
  • 7 postów

Napisano 20 stycznia 2020 - 17:22

A gdzie składałeś reklamację. Z tytułu gwarancji czy rękojmi?

Konsultant sklepu, w którym kupiłem przekonywał mnie do skorzystania z tytułu gwarancji co więcej przeczytałem podobne wątki na forach i u gwaranta była natychmiastowa reakcja w postaci wymianę na nowy.


A gdzie składałeś reklamację. Z tytułu gwarancji czy rękojmi?

Tutaj przykładowy wątek

 

https://myapple.pl/forums/topic/332773-iphone-8-grzechocz%C4%85cy-prze%C5%82%C4%85cznik-wyciszanied%C5%BAwi%C4%99k


A gdzie składałeś reklamację. Z tytułu gwarancji czy rękojmi?

Oficjalny sklep Allegro



#4 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 20 stycznia 2020 - 18:01

Co to znaczy oficjalny sklep allegro?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#5 cysio26

cysio26
  • 7 postów

Napisano 20 stycznia 2020 - 18:20

Co to znaczy oficjalny sklep allegro?


No normalnie allegro ma swój sklep w serwisie allegro. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę.

#6 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 20 stycznia 2020 - 19:51

A do jakiego serwisu wysłałeś? 


iPhone 15 Pro


#7 cysio26

cysio26
  • 7 postów

Napisano 20 stycznia 2020 - 20:10

Wysłałem do sprzedawcy a oni bezpośrednio do jedneg serwisów gwarancyjnych, ale nie mogą mi podać ani numer zlecenia serwisowego ani gdzie to wysłali a w serwisie jest co najmniej od 3 tygodni, nawet jeśli by wymieniali ten przełącznik to trwa chwilę max 1h.

#8 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 21 stycznia 2020 - 08:19

Źle zrobiłes, trzeba było wysłać bezpośrednio do serwisu, najlepiej jednego z polecanych tu na forum. Nic to nie kosztuje, bo kurier jest w obie strony za free a nie czekasz kiedy łaskawie sklep wyśle. Pewnie zwlekali z wysyłką i dlatego nie mieli numeru sprawy. Jakbyś sam wysłał to pewnie w maks tydzień miał byś sprawę załatwioną. Teraz zostaje czekać.

iPhone 15 Pro


#9 cysio26

cysio26
  • 7 postów

Napisano 21 stycznia 2020 - 08:38

Źle zrobiłes, trzeba było wysłać bezpośrednio do serwisu, najlepiej jednego z polecanych tu na forum. Nic to nie kosztuje, bo kurier jest w obie strony za free a nie czekasz kiedy łaskawie sklep wyśle. Pewnie zwlekali z wysyłką i dlatego nie mieli numeru sprawy. Jakbyś sam wysłał to pewnie w maks tydzień miał byś sprawę załatwioną. Teraz zostaje czekać.

Źle zrobiłes, trzeba było wysłać bezpośrednio do serwisu, najlepiej jednego z polecanych tu na forum. Nic to nie kosztuje, bo kurier jest w obie strony za free a nie czekasz kiedy łaskawie sklep wyśle. Pewnie zwlekali z wysyłką i dlatego nie mieli numeru sprawy. Jakbyś sam wysłał to pewnie w maks tydzień miał byś sprawę załatwioną. Teraz zostaje czekać.


OK a z doświadczenia sądzisz że usterka która opisałem czyli wręcz natychmiastowa identyfikacja wady skutkowałaby decyzja wymiany na nowy egzemplarz czy raczej wymieniony mi przełącznik i zwrócono zregenerowany sprzęt?

#10 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 21 stycznia 2020 - 09:23

Nie ma możliwości wymiany przycisku. Jeśli jest potwierdzona usterka czyli przycisk nie działa to wymienia się całe urządzenie. 


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#11 cysio26

cysio26
  • 7 postów

Napisano 21 stycznia 2020 - 09:56

Nie ma możliwości wymiany przycisku. Jeśli jest potwierdzona usterka czyli przycisk nie działa to wymienia się całe urządzenie.


Nigdzie nie napisałem że przycisk nie działa tylko e wykazuje on wyraźny luz oraz grzechotanie przy lekkim potrzasnieciu telefon bądź dmuchnieciu w przełącznik. Co w dalszej perspektywie czasu skutkowałoby zepsuciem czy też swobodnym przełączaniem trybu wyciszenia po np włożeniu telefonu do kieszeni.

#12 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 21 stycznia 2020 - 10:00

Zrozumiałem co napisałeś.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#13 cysio26

cysio26
  • 7 postów

Napisano 24 stycznia 2020 - 19:43

Serwis Cortland w ciągu 3 tygodni serwisowania telefonu, stwierdził że nie potwierdza zgłoszonej wady -  :lol:

Zwróciłem telefon sklepowi otrzymując zwrot pieniędzy.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych