Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem po wymazaniu dysku: System aktualnie niedostępny w AppStore.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 solaris

solaris
  • 5 postów

Napisano 16 stycznia 2020 - 22:12

1) Zrobiłem upgrade ze Snow Leopard do El Capitan - poszło gładko - system działa
2) Klient zażyczył jednak, że chce czysty dysk (stary Snow Leopard nie miał Recovery)
3) Po upgrade do El Capitan (10.11.6) w Recovery w Disk Utils usunąłem dane i zrobiłem partycje
4) Klikam Reinstall OS, podaje Apple ID itp i dostaje komunikat ze system jest aktualnie nie dostępny w sklepie - spróbuj ponownie pózniej - WTF? probowalem kilka razy i nic
5) Instalacja z Pendrive i USB daje ten sam rezultat - kernel panic zaraz po włączeniu instalatora

 

Laptop leży aktualnie bezużyteczny a działał świetnie. Eh.


Nie mogę edytować - zostaje mi chyba pobranie https://applehint.com/t/download-macos-x-10-4-10-15-original-all-versions/376 wszystkiego z tej strony i testowaniu po kolei. Może coś zadziała.


Ew kupić - https://www.ebay.de/itm/Mac-OS-X-10-11-El-Capitan-bootfahiger-USB-Stick-USB-3-0-Reparatur/113249961391 ale czy to mi pomoże?


Wszystkie obrazy wypalałem na DVD/USB -- Trans Mac



#2 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 17 stycznia 2020 - 07:08

Na forum były linki do pobierania MacOS sprawdzałeś?

Użytkownik DanielF edytował ten post 17 stycznia 2020 - 07:09

Fallout ...war, war never changes...

#3 solaris

solaris
  • 5 postów

Napisano 17 stycznia 2020 - 21:22

Muszę poszukać jeszcze nie znalazłem. Póki co testowałem ->

 

 Maverick - przekreślone jabłko

 macOS Sierra to samo

 macOS High sierra - wszystko idzie gładko i nagle instalator stwierdza, że dane instalatora są uszkodzone

 Yosemite - w ogóle się nie bootuje

 snowleopard - kernel panic

 el captain - kernel panic



#4 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 17 stycznia 2020 - 21:27

Zrób apple hardware test - bo może masz słynny problem z tasiemką dysku lub inną usterkę. Podaj konkretny model maka bo może nie kwalifikuje się do nowszych wersji MacOS


Fallout ...war, war never changes...

#5 solaris

solaris
  • 5 postów

Napisano 17 stycznia 2020 - 23:10

Znalazłem instalator HighSierra 10.13 - wywala, ze jest uszkodzony i nie można zainstalować.

Ustawiłem w terminalu datę na date na 0101010116 i instalator poszedł. Instaluje się właśnie system. Ciekawe czy się uda - poki co co chwile sie rebootuje po instalacji (wczesniej cos laduje przy logu apple)
 

Jest to poczciwy klasyk MacBook Pro 7 (7.1?) dostałem go od klienta do naprawy.

 

zYdTEub.png


Działa świetnie. Udało się. Zmiana daty załatwiła sprawę.


Użytkownik solaris edytował ten post 17 stycznia 2020 - 22:35





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych