Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mail - Nie można się zalogować do poczty iCloud po reinstalacji


Najlepsza odpowiedź winmaciek , 15 stycznia 2020 - 20:35

Ja bym spróbował stuknąć w ustawienia Apple ID (swoje zdjęcie na górze listy ustawień) -> iCloud i sprawdzić, czy pozycja „Mail” jest zaznaczona. 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 JacentyEsz

JacentyEsz
  • 759 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 stycznia 2020 - 17:32

Cześć, jakiś czas temu usunąłem z XS aplikację Mail. Dziś postanowiłem do niej wrócić. O ile zainstalować się zainstalowała to zalogować się nie mogę, bo wyskakuje taki komunikat:

 

https://imgur.com/l1Dfj2V

 

Jak to "naprawić"?


Apple iPhone XS 256GB, Apple iPhone 7 128GB, Apple iPhone SE 128GB, iPad 9,7 128GB i cała sterta Androidów :)


#2 winmaciek

winmaciek
  • 2 288 postów
  • Płeć:

Napisano 15 stycznia 2020 - 20:35   Najlepsza odpowiedź

Ja bym spróbował stuknąć w ustawienia Apple ID (swoje zdjęcie na górze listy ustawień) -> iCloud i sprawdzić, czy pozycja „Mail” jest zaznaczona. 


  • JacentyEsz lubi to
iPhone XS, iPad 10.5"

#3 JacentyEsz

JacentyEsz
  • 759 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 stycznia 2020 - 21:11

Jest odznaczona

Apple iPhone XS 256GB, Apple iPhone 7 128GB, Apple iPhone SE 128GB, iPad 9,7 128GB i cała sterta Androidów :)


#4 winmaciek

winmaciek
  • 2 288 postów
  • Płeć:

Napisano 15 stycznia 2020 - 22:25

A po włączeniu działa?


iPhone XS, iPad 10.5"

#5 JacentyEsz

JacentyEsz
  • 759 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 stycznia 2020 - 09:03

Tak, pomogło. Dziękuję


Apple iPhone XS 256GB, Apple iPhone 7 128GB, Apple iPhone SE 128GB, iPad 9,7 128GB i cała sterta Androidów :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych