Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej - iPhone XR, aktualizacja iOS 13, njumobile


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 wyswiad

wyswiad
  • 12 postów

Napisano 13 stycznia 2020 - 11:28

Cześć, Dzisiaj od rana nie mogę połączyć się z Internetem za pomocą sieci komórkowej w nju/Orange.
Żadne pakiety się nie skończyły, pokazuje mi dobry zasięg LTE, dzwonić mogę normalnie, po prostu nie działa sieć internetowa. 


Wiążę to z tym, że wczoraj wieczorem miałem aktualizację systemu iOS13, ale wszystkie hasła, APN itd. są bez zmian. Restart telefonu nie pomógł :)
Spróbowałem wyłączyć LTE, ale w 3G również wyskakuje mi komunikat, że nie jestem połączony z siecią komórkową danych.
Czy ktoś ma podobny problem? A może jest szansa, że to jakiś błąd po stronie operatora?

 

****


Okazało się, że po aktualizacji systemu trzeba zmienić "internet" na "internetipv6" wszędzie tam, gdzie wpisuje się nazwy użytkownika, hasła do internetu itd. 
Więc można zamknąć i ew. zostawić, jeżeli ktoś będzie miał podobny problem w przyszłości. :)


Użytkownik wyswiad edytował ten post 13 stycznia 2020 - 11:28


#2 MC_

MC_
  • 6 828 postów

Napisano 13 stycznia 2020 - 11:31

U mnie zmieniło się automatycznie.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych