Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s cały czas w trybie awaryjnym, błąd 9 przy aktualizacji i próbie odtworzenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Justyna Gudewska

Justyna Gudewska
  • 4 postów

Napisano 07 stycznia 2020 - 20:11

Witam,

Tej nocy spotkała mnie bardzo dziwna i przykra sprawa, bo to mój jedyny telefon (iPhone 6s Plus). iPhone sam z siebie nagle się wyłączył, po czym kilka razy włączał się i wyłączał, a finalnie przeszedł w tryb awaryjny - na ekranie jest kabelek, laptop i na górze: "support.apple.com/iphone/restore". Podłączyłam więc telefon do laptopa, zaktualizowałam iTunes, Windows aktualny, niby wszystko powinno być OK. W iTunes pojawił się komunikat, że iPhona trzeba zaktualizować, a gdyby to nie było możliwe, to odtworzyć. Niestety próbowałam to zrobić przez cały dzisiejszy dzień kilkanaście razy, na różnych portach USB - za każdym razie po statusach w iTunes "rozpakowuje oprogramowanie" -> "przygotowuję iPhone do uaktualnienia" połączenie między telefonem, a laptopem się na chwilę zrywa, jeszcze pojawia się na chwilę w iTunes status "Sprawdzam uaktualnienia w Apple", przy czym telefon się restartuje, pojawia się na chwilę białe logo Apple z paskiem ładowania systemu, nic tam nie postępuje i telefon znowu się restartuje do początkowego stanu z komunikatem o "restore", a w iTunes pojawia się: "Nie można uaktualnić iPhone "iPhone". Wystąpił nieznany błąd (9).". Załamana tym, że stracę dane postanowiłam jednak spróbować go odtworzyć. Niestety historia powtórzyła się, wszystko przebiegało tak samo, takie same komunikaty (tym razem oczywiście dotyczące odtworzenia), kończąc na błędzie 9.

 

Naczytałam się też o trybie DFU, próbowałam kilkakrotnie przejść do niego z Recovery, nie udawało mi się to, jednak gdy raz się powiodło - tak mi się wydaje, bo iTunes widział telefon, ekran iPhona był całkowicie czarny, nie było wtedy w ogóle możliwości aktualizacji, tylko opcja odtwarzania była dostępna. Nie zrobiłam wtedy nic, telefon znów cały czas wyświetla jedynie kabelek z laptopem i "restore" i wszelkie próby kończą się tak samo, na błędzie 9.

 

Jestem już całkowicie załamana. Jedyny mój telefon stał się bezużyteczny. Jesteście mi w stanie coś poradzić, co robić? Jestem w stanie sama coś zrobić, albo czy w serwisie będą w stanie mi tego iPhona przywrócić do życia? Telefon oczywiście już bez gwarancji. Z góry bardzo dziękuję za wszelkie rady i pomoc!

 

 



#2 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 07 stycznia 2020 - 21:25

Skontaktuj się z Rafałem z ifixthis, bo Twój problem jest po stronie sprzętowej.

 iPhone 13 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch6 44mm  AppleTV 4K


#3 Justyna Gudewska

Justyna Gudewska
  • 4 postów

Napisano 07 stycznia 2020 - 22:22

Skontaktuj się z Rafałem z ifixthis, bo Twój problem jest po stronie sprzętowej.

 

Okej, tak zrobię, dziękuję za radę. Widzę, że to Poznań. Nie ma tego typu serwisu we Wrocławiu? Zależy mi też na cenie, aby była możliwie najniższa, orientujesz się może ile tego typu naprawa może kosztować?



#4 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 08 stycznia 2020 - 14:47

Chyba nie ma górnych widełek kwotowych :) Trzeba będzie więc przeanalizować co się bardziej opłaca - nowy telefon, czy naprawa.
Myślę, że we Wrocławiu też znajdziesz jakiś serwis, jednakże nie potrafię żadnego polecić.


 iPhone 13 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch6 44mm  AppleTV 4K


#5 Justyna Gudewska

Justyna Gudewska
  • 4 postów

Napisano 19 stycznia 2020 - 00:34

Chyba nie ma górnych widełek kwotowych :) Trzeba będzie więc przeanalizować co się bardziej opłaca - nowy telefon, czy naprawa.
Myślę, że we Wrocławiu też znajdziesz jakiś serwis, jednakże nie potrafię żadnego polecić.

 

Naprawa może kosztować od 300 do 450 zł. Przy tej mniejszej cenie mogłabym się zdecydować. Mam takie małe pytanko, bo nie wiadomo jak będzie z danymi znającymi się na telefonie, a nie miałam backupa - a zależy mi na nich. Czy jeśli miałam aktywowany iCloud, ale nie miałam do tej pory wykupionej tam odpowiedniej pojemności danych, to gdy teraz wykupie pakiet 200GB to zdjęcia w iCloud się zaktualizują i będą także te, których nie widzę obecnie z małym pakietem? Czy one przepadają? Jest dla nich jakiś ratunek? Bo mam tam zdjęcia do czerwca 2019, i brak większej pojemności - przez co nie ma kolejnych, nowszych.


Użytkownik Justyna Gudewska edytował ten post 19 stycznia 2020 - 00:36





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych