Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Orange Flex - eSim i Apple Watch LTE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 buhh69

buhh69
  • 63 postów

Napisano 17 grudnia 2019 - 11:22

Witam wszystkich,

 

zakładam, że większość zainteresowanych wie o tym, że Orange jest jedynym operatorem w naszym kraju, który obsługuje eSim. Poczatkowo eSim był dostępny tylko dla ofert abonamentowych. Jednak od czasu uruchomienia usługi przedpłaconej Orange Flex, karty eSim zostały udostępnione dla "zwykłych"  użytkowników. Brakowało jedynie eSim w formie dodatkowej karty, którą moglibyśmy wykorzystać w Apple Watch. W dniu dzisiejszym (17 grudnia 2019 roku) rzecznik Orange napisał na Twitterze, że ruszają testy a oficjalny start usługi zapowiedziany jest na 18 grudnia 2019 roku. Tym oto sposobem możemy cieszyć się dostępnością eSim w iPhone i extra eSim w Apple Watch w ofercie nieabonamentowej.

 

PS. Ja już aktywowałem. Działa :)


Macbook 12 & iPhone X & Apple Watch series 5 Nike+ & AirPods & Apple TV 4


#2 DMCK

DMCK
  • 186 postów

Napisano 18 grudnia 2019 - 20:22

Masz dwa numery w iPhonie? Sim klasyczny z jednym numerem i e-sim z drugim?



#3 buhh69

buhh69
  • 63 postów

Napisano 02 stycznia 2020 - 11:01

Nie - jeden i ten sam numer w obu urządzeniach. Fizyczny sim w iPhone X i e-sim w Apple Watch.


Macbook 12 & iPhone X & Apple Watch series 5 Nike+ & AirPods & Apple TV 4


#4 Duke123

Duke123
  • 438 postów

Napisano 02 stycznia 2020 - 12:30

Nie - jeden i ten sam numer w obu urządzeniach. Fizyczny sim w iPhone X i e-sim w Apple Watch.

 

Trochę mylisz pojęcia. To o czym piszesz to usługa "Ekstra karta eSIM". 

 

eSIM jest w Orange od ponad roku i od samego początku był dostępny dla ofert "na kartę", w tym dla Flex-a.



#5 buhh69

buhh69
  • 63 postów

Napisano 03 stycznia 2020 - 10:09

Nie mylę. Napisałem o tym w pierwszym poście. Fakt jest tylko taki, że nie napisałem, że opcje te dotyczą posługujących się tym samym numerem na kilku kartach sim/eSim.

 

Co do dostępności eSim w Orange - jeśli dobrze kojarzę, a mogę się mylić, to Flex pojawił się w okolicach maja ubiegłego roku i to wraz z nim została udostępniona możliwość korzystania z eSim w ofertach "na kartę". Wcześniej eSim dostępny był tylko w ofercie abonamentowej. Ekstra eSim do Apple Watch i jednocześnie dla użytkowników "na kartę" został udostępniony 18 grudnia 2019 w ofercie Flex. Wcześniej ekstra eSim dla Apple Watch był dostępny tylko w ofercie abonamentowej.


Użytkownik buhh69 edytował ten post 03 stycznia 2020 - 10:13

Macbook 12 & iPhone X & Apple Watch series 5 Nike+ & AirPods & Apple TV 4


#6 untaztood

untaztood
  • 526 postów

Napisano 03 stycznia 2020 - 11:17

Ile czasu trwa aktywacja (przeniesienie) karty fizycznej na eSIM? Dostałem kod QR, wszystko wpisałem, ale telefon nie znajduje zasięgu, a stara fizyczna karta jest wciąż aktywna.


 iPhone 11 Pro 256GB  iPhone 5 64GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch4 40mm  AppleTV 4K  2x iPad 1gen  iPad mini 1gen :)


#7 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 147 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 stycznia 2020 - 11:48

Używam eSim w Orange od jakiegoś czasu. "Na kartę".

W iPhonie mam fizyczną kartę Plusa i eSim od Orange właśnie.

Wróciłem se do Apple Watcha i chciałbym uruchomić w nim ten sam numer co w iPhonie.

Pani na infolinii powiedziała, że w "nieabonamencie" się nie da tak zrobić. Było to 23.12.2019.

 

Może mi ktoś podpowiedzieć czy we Flexie da się tak zrobić?

Tak, czyli: Ten sam numer eSim w telefonie i w zegarku.

Będę wdzięczny.

 

@untaztood

- W moim przyadku trwało to minuty. Mówią jednak że może potrwać do 24h


Użytkownik MaciejNowak edytował ten post 03 stycznia 2020 - 11:49

  • untaztood lubi to

Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#8 untaztood

untaztood
  • 526 postów

Napisano 03 stycznia 2020 - 12:00


 

@untaztood

- W moim przyadku trwało to minuty. Mówią jednak że może potrwać do 24h

 

Dzięki. W moim przypadku było to około 40 minut.
 


 iPhone 11 Pro 256GB  iPhone 5 64GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch4 40mm  AppleTV 4K  2x iPad 1gen  iPad mini 1gen :)


#9 superszerszen

superszerszen
  • 17 postów

Napisano 15 listopada 2020 - 19:11

Czy ktoś miał problem z przeniesieniem eSIM z jednego iPhone'a na drugiego we Flexie? Niedługo czeka mnie taka zmiana i zastanawiam czy zachowawczo nie zamówić wczesniej fizycznej karty gdyby pomarańczowym coś nie wypaliło.


Użytkownik superszerszen edytował ten post 15 listopada 2020 - 19:12


#10 pietrozzo

pietrozzo
  • 1 postów
  • SkądŁódź, PL

Napisano wczoraj, 15:36

Ja miałem problem z uruchomieniem eSIM na dodatkowym numerze w tzw. Flex Rodzinie, na głównym mogłem zamówić wirtualną kartę, natomiast na drugim nie byłoby najmniejszej możliwości w apce - pracowali nad tym problemem, ale nic nie zdziałali, efekt taki, że przeniosłem numer do innego operatora. Podejrzewam, że nic nie wskórasz.



#11 Duke123

Duke123
  • 438 postów

Napisano wczoraj, 20:59

Wymiana SIMz na eSIM dla członka rodziny jest jak najbardziej możliwa. 

 

Ale nie może tego zrobić administrator konta.

 

To właściciel dodatkowego numeru musi zainstalować appke Flex na swoim telefonie i zalogować się do niej swoim numerem telefonu oraz kodem który otrzyma sms-em.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych