Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MBP13 2017 regularnie odłącza się od internetu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 mtotoko

mtotoko
  • 27 postów

Napisano 16 grudnia 2019 - 23:40

Cześć, mam taki chyba nietypowy problem. Mianowicie co kilka dziesiąty minut wyłącza mi się internet na laptopie. To znaczy wifi działa, jest zasięg, ale nic się nie ściąga, programy informują, iż jest brak połączenia internetowego. Dodam, że dzieje się to tylko na internecie w domu i tylko na moim laptopie (MBP13 2017). Co ciekawe w domu i w biurze mam internet Orange (w domu Neo, biuro światłowód), ale w biurze wszystko działa bez najmniejszych problemów.

Co o tym myślicie, co może być problemem? I jak sprawdzić czy jakiś program nie blokuje netu? Mam kilku kandydatów, albo skrypt z Pekao SA (ComarchCryptoSerwer) a drugi to NordVPN, ale jego akurat jakiś czas temu odinstalowałem AppCleanerem więc raczej to nie on.

 


#2 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 757 postów

Napisano 17 grudnia 2019 - 08:59

Walczyłem z podobnym problemem. Zmieniałem access point, kombinowałem z softem. Wreszcie zadzwoniłem do netii, która mi dostarcza neta, a tam miła pani powiedziała „ dziwię się, że w ogóle działa, w logach widać, że modem rozłącza się co 10 minut. Wysyłam technika”. Dzwoniłeś do Orange?

#3 mtotoko

mtotoko
  • 27 postów

Napisano 17 grudnia 2019 - 13:06

Walczyłem z podobnym problemem. Zmieniałem access point, kombinowałem z softem. Wreszcie zadzwoniłem do netii, która mi dostarcza neta, a tam miła pani powiedziała „ dziwię się, że w ogóle działa, w logach widać, że modem rozłącza się co 10 minut. Wysyłam technika”. Dzwoniłeś do Orange?

 

Sprawdzałem Orange, to nie w tym rzecz. Wszystkie inne urządzenia podpięte do tego modemu działają bez problemów.



#4 mtotoko

mtotoko
  • 27 postów

Napisano 18 grudnia 2019 - 17:21

A zna ktoś sposób jak sprawdzić czy jakiś program nie blokuje transferu danych?



#5 Mateusz Noszczyk

Mateusz Noszczyk
  • 2 postów

Napisano 30 stycznia 2020 - 14:35

Witam wszystkich. To mój pierwszy post. Nie chciałem zakładać nowego tematu więc podpinam się ;) Macbook Air 2019. Od samego początku zrywa połączenie z wifi na 2-3 sekundy. Częstotliwość całkowicie losowa. Co kilka lub kilkadziesiąt minut. Wczoraj najnowsza aktualizacja (ponad 3GB) przerywana chyba z sześć razy... Często też przy przechodzeniu na inną stronę. Na górnym pasku ikonka szuka sieci i po kilku sekundach wifi już działa. Na dwóch iphone11, ipadzie i PC win10 działa bez zarzutu. Czy komukolwiek z Was pomogła zmiana routera lub pasma na 5GHz? A może coś w ustawieniach routera? Internet mam doprowadzony do domu światłowodem, który jest wpięty do routera tworzącego sieć 2,4GHz. W pracy nie zaobserwowałem zrywania wifi lub po prostu przeoczyłem. Czytam wszędzie, że starsze modele i macOSy miały z tym problem. Pomoże ktoś?



#6 Mateusz Noszczyk

Mateusz Noszczyk
  • 2 postów

Napisano 30 stycznia 2020 - 14:38

Walczyłem z podobnym problemem. Zmieniałem access point, kombinowałem z softem. Wreszcie zadzwoniłem do netii, która mi dostarcza neta, a tam miła pani powiedziała „ dziwię się, że w ogóle działa, w logach widać, że modem rozłącza się co 10 minut. Wysyłam technika”. Dzwoniłeś do Orange?

Czy na innych kompach działało dobrze? Czy technik coś pomógł?



#7 FakeKonto

FakeKonto
  • 14 postów

Napisano 14 lutego 2020 - 14:29

Mam ten sam problem z mbp late 2017  ale z upc. 



#8 tommy73

tommy73
  • 443 postów
  • SkądChełm, PL

Napisano 14 lutego 2020 - 22:46

Tak się może dziać, gdy jest za mało adresów IP dostępnych po dhcp  (miałem tak w Vektrze).



#9 roback

roback
  • 109 postów
  • SkądPoznań

Napisano 02 października 2020 - 18:29

Też mam ten problem na mbp 2015 catalina. Nie mogę utworzyć nawet kopii zapasowej TM na WD my cloud home. Fajne to forum, bardzo pomaga.

Ktoś rozwiązał?


Użytkownik roback edytował ten post 02 października 2020 - 18:29


#10 BlueBook

BlueBook
  • 401 postów

Napisano 02 października 2020 - 19:15

Też mam ten problem na mbp 2015 catalina. Nie mogę utworzyć nawet kopii zapasowej TM na WD my cloud home. Fajne to forum, bardzo pomaga.

Ktoś rozwiązał?

Z postawą roszczeniową nie spodziewaj się kokosów :rolleyes:


  • roback lubi to

MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT

iPhone 11 128GB


#11 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 12 października 2020 - 08:58

To są problemy z routerem, najczęściej to tani badziew który wciskają dostawcy.



#12 FakeKonto

FakeKonto
  • 14 postów

Napisano 13 października 2020 - 09:16

To są problemy z routerem, najczęściej to tani badziew który wciskają dostawcy.

Coś w tym może być - tylko na mega tanim z PLAY działa lepiej niż na 



#13 roback

roback
  • 109 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2020 - 12:19

Mam Nokię do światłowodu z Inea w Poznaniu.



#14 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 799 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2020 - 14:57

I to urządzonko Nokii od nich? To w takim razie dementuję opinię, że to wina tego sprzętu - jak był przez chwilę routerem wifi, nigdy nie miałem z nim problemu na MacBooku, iPhone i iPadzie.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#15 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 14 października 2020 - 08:57

Niedawno miałem sprzęt od operatora, jakiś tam ich modem z routerem w którym sami aktualizowali sobie oprogramowanie. Po jednej z aktualizacji wszystkie moje urządzenia traciły połączenie Wifi w uśpieniu. Dopiero następna aktualizacja rozwiązała problem. Na innym routerze problemów nie było.



#16 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 799 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 października 2020 - 09:23

"Jakiś tam ich modem z routerem" vs "konkretny model, który umiem nazwać, rozpoznać i patrzę na niego pisząc ten post" ;-)
Szkoda, że Twój operator daje kiepskie, ale ten nasz jest akurat naprawdę spoko, więc to raczej nie jest "wina routera".


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#17 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 15 października 2020 - 07:56

To jest wina routera, podlacz się do innego i wszystko zacznie działać. 



#18 roback

roback
  • 109 postów
  • SkądPoznań

Napisano 16 października 2020 - 17:04

Działa na starym MB z 2008 aż miło, a na MBP z 2015 rwie, że nie mogę zrobić kopi na Time Machine. iPhone i iPad też nie mają problemu. O co cho?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych