Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 7 sam się wyłączył przy znikomym obciążeniu, nienagrzany


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nkardo

Nkardo
  • 17 postów

Napisano 04 grudnia 2019 - 12:17

Dzień dobry. Dziś podczas używania fitatu, nagle iphone 7 wyłączył się. Najpierw pomyślałem, że się zawiesił, bo ekran nie reagował, ale przycisk home nie wciskał się, a po przytrzymaniu włącznika, normalnie włączył się jak zawsze. Z telefonu korzystam od kilku dni. To pierwsza taka sytuacja. Telefon nie był pod ładowarką, nie był nagrzany, fitatu było jedyną włączoną aplikacją. WYmiana z icloud nie działała w tle, synchro zdjęć z icloud wyłączone. Włączone wifi, bluetooth oraz sieć komórkowa. Telefon chłodny. Działał może kilka minut przed wyłączeniem, nic bardzo obciążającego. Bateria naładowana w około 70%. Po podłączeniu do ładowarki ładowanie działa.

 

Bardzo proszę o pomoc. Dzwonić do supportu (może mają jakąś akcję wymiany, to jakaś wada jednej z serii), czy "używać, obserwować". Ktoś miał podobnie?

 

Bardzo dziękuję za czas i wszystkie odpowiedzi.

 

Edycja: może przeżywam, ale przez prawie 3 lata poprzedni iphone se ani razu się nie zawiesił, nie mówiąc o czymś takim.

 

Edycja 2: Od razu ekran zrobił się czarny, bez żadnej ikony itp.


Użytkownik Nkardo edytował ten post 04 grudnia 2019 - 12:20


#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 04 grudnia 2019 - 12:30

Jeśli nie masz gwarancji to wsparcie w takim przypadku nie pomoże. Narazie obserwuj co będzie się działo, bo raz to nic takiego ale gdyby się zdarzało częściej to świadczyło by to o usterce płyty głównej.

A ten telefon to kupiony nowy kilka dni temu?


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 04 grudnia 2019 - 12:31

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 Nkardo

Nkardo
  • 17 postów

Napisano 04 grudnia 2019 - 13:06

Telefon na gwarancji. Aktywowany kilka dni temu.

 

Telefon kupiony nowy. Wersja na Europę z pewnego źródła (oficjalny sklep allegro). Żadne refubrished czy podróba z Chin. Nie dopisałem, że IOS najnowsza wersja. Dziękuję bardzo za tak szybką odpowiedź. Będę obserwował. Z tym telefonem do wsparcia, to jest sens teraz zadzwonić z takim problemem po kilku dniach od aktywacji telefonu, to może zostanie w systemie i jak będę miał problem po 11 miesiącach np. to będzie ślad, że od samego początku się coś działo? 2 Minuty czasu, może nie zaszkodzi? Już na wsparciu opisałem problem w formularzu i wybrałem, że sam zadzwonię w odpowiednim momencie. 

 

Edycja 1:  Nie wina fitatu raczej, używam od kilku lat i nie było nigdy problemu. Wyłączył się gdy wysłał żądanie do bazy przy wpisywaniu produktu. Może coś z wifi. Zobaczymy. Dziękuję z góry wszystkim za czas.


Użytkownik Nkardo edytował ten post 04 grudnia 2019 - 13:09


#4 Nkardo

Nkardo
  • 17 postów

Napisano 27 stycznia 2020 - 15:48

Od tego czasu nie było żadnych problemów, więc jeśli komuś wydarzy się jednokrotnie, zignorować.


Użytkownik Nkardo edytował ten post 27 stycznia 2020 - 15:48





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych