Nowy router zasysa baterię w iPhone 11 Pro, co robić?
#1
Napisano 02 grudnia 2019 - 10:11
#2
Napisano 02 grudnia 2019 - 11:07
Cześć, od kilku dni mam problem z prądożernością mojej baterii w iPhone 11 Pro. Mój stary router (ZTE F660) był dosyć słaby, bo pomimo 100Mb na kablu, w formie bezprzewodowej pokazywał zaledwie 20Mb. Zakupiłem nowy router (TP LINK C1200), który różnił się od starego tym, że posiada dwa zakresy 2.4 oraz 5GHz. po podpięciu prędkości zaczęły wskazywać oczekiwane rezultaty, lecz już tej samej nocy zauważyłem, że w trybie czuwania telefon traci więcej energii. Przy poprzednim sygnale 1-2% a teraz 9-11% w przeciągu 7 godzin. Moje pytanie do was, czy router może powodować zasysanie baterii? dodam, że telefon znajduje się w tym samym pomieszczeniu co router, a oprócz wi-fi mam aktywny tryb samolotowy (zawsze w nocy) a więc korzystanie z telefonu odbywa się w taki sam sposób. W ustawieniach baterii na wykresie żadna aplikacja nie działa w tle a odświeżanie jest wyłączone. Jakieś pomysły? A dodam jeszcze, że testowałem oba zakresy 2.4 oraz 5GHz i wynik jest taki sam.
Witam
Może masz włączoną aktualizację, skoro zuzywa więcej energii znaczy się że więcej racuje
#3
Napisano 02 grudnia 2019 - 12:15
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych