Witajcie,
Posiadam dwa konta Apple ID. Pierwsze z którego korzystam tomk0@email.com(numer1) i tu mam wszystkie aplikacje kupione. Drugie konto bez aplikacji ale z adresem email imię@nazwisko.pl(numer2) ( nie znam do niego pytania zabezpieczającego).
Chcę usunąć drugie konto albo zmienić do niego email czy go usunąć tak abym mógł posłużyć się nim na pierwszym koncie.
Obecnie nie mogę zmienić bo piszę, że taki email już istnieje.
Rozmowę ze wsparciem mam na wtorek. Jak myślicie uda się zrobić takie coś? Ewentualnie jakieś rady co mówić na infolinii jak będą problemy z tym?
Nie ukrywam, że jestem estetą [jest więcej literówek, ale ta spowodowała krwotok oczu - była zasotosowana końcówka „-om” // winmaciek] i muszę tak mieć jak zaplanowałem inaczej będzie mnie to gryźć.
Dzięki za pomoc.