Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook pro 15" early 2011 Nowy dysk, czarny ekran


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 WolfieSama

WolfieSama
  • 3 postów

Napisano 26 listopada 2019 - 22:34

Hejka jest to mój pierwszy post i jestem naprawdę zdesperowany. Dostałem tytułowego maca a dysk który w nim był musiał zostać dosłownie sformatowany do zera(w windows 10). Dziś kiedy to udało mi się go uruchomić myślałem iż będę mógł użyć opcji zainstaluj najnowszą wersje dla tego urzadzenia(chyba comand+r) ale nic. Laptop daje sygnał dźwiękowy,wentylatory pracują na maksymalnych obrotach a ekran na ekranie nic się nie dzieje. Postanowiłem dokonać inspekcji ale wszystko jest dobrze podłączone już nie wiem co mam robić. Przepraszam za moje błędy w wypowiedzi (jestem nowy w temacie maców) jeżeli zły wątek to proszę o przesunięcie a nie usunięcie posta. Błagam o szybką odpowiedz.

#2 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 27 listopada 2019 - 06:40

Czarny ekran może świadczyć o tym że padła grafika bo w 2011 to typowe, druga sprawa to tasiemka dysku, która łatwo uszkodzić przy wymianie
Fallout ...war, war never changes...

#3 WolfieSama

WolfieSama
  • 3 postów

Napisano 27 listopada 2019 - 08:01

Taśma dysku jest cała(nie jest powyginana a ni nic), jak sprawdzić czy układ graficzny jest uszkodzony?
Myślisz że brak systemu operacyjnego może być problemem dysk był naprawdę do 0 formatowania, znajomy który bardziej się rozeznaje w temacie maców mówił że te bez ssd (czyli starsze jak mój) nie mają wbudowanej partycji recovery i ze możliwe to że przez to nie działa poprawnie.

#4 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 27 listopada 2019 - 08:05