Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro 13 2017 nonTB - lewy głośnik gra ciszej niż prawy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 AjTee

AjTee
  • 168 postów
  • SkądBanino

Napisano 26 listopada 2019 - 19:14

Cześć,

 

Mam problem z lewym głośnikiem w moim MacBooku Pro 13 z 2017 roku. 

 

Lewy głośnik gra znacznie ciszej niż prawy. Użytkuje komputera już ponad rok od nowości, więc już po gwarancji.

 

Sprawdzałem balans - jest porządku.

 

dyvssbv4.png

 

2mzyc573.png

 

Czy to normalne? Czy ktoś ma podobnie? Czy znalazł może ktoś rozwiązanie na ten problem? Mój system to MacOS Catalina 10.15.1.

 

Pozdrawiam.

 

 


 MacBook Pro 13" (2020) (Core i5 10th Gen + 16GB LPDDR4X RAM) ~ macOS Catalina 10.15  MacBook Pro 16" (Core i9 9th Gen + 16GB DDR4 RAM + 5500M) ~ macOS Catalina 10.15 

 iPhone 8 64 GB  Apple Watch S4 44mm  iPad  Air 4th Gen (Wkrótce) Apple AirPods  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#2 luksik

luksik
  • 101 postów

Napisano 27 listopada 2019 - 09:02

Jeśli komputer kupiłeś w PL autoryzowanym salonie to masz rok gwarancji i rok rękojmi :) możesz śmiało reklamować.



#3 AjTee

AjTee
  • 168 postów
  • SkądBanino

Napisano 27 listopada 2019 - 09:55

Kupiłem w x-kom.pl. Na czy miała by polegać taka rejkomia? Jaka byłaby szansa na jej rozpatzrenie? Jak długo byłbym bez komputera?


 MacBook Pro 13" (2020) (Core i5 10th Gen + 16GB LPDDR4X RAM) ~ macOS Catalina 10.15  MacBook Pro 16" (Core i9 9th Gen + 16GB DDR4 RAM + 5500M) ~ macOS Catalina 10.15 

 iPhone 8 64 GB  Apple Watch S4 44mm  iPad  Air 4th Gen (Wkrótce) Apple AirPods  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 733 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 27 listopada 2019 - 10:56

Jeśli komputer był kupiony w X-Kom i masz dowód zakupu to w drugim roku od zakupu możesz oddać komputer do serwisu autoryzowanego. Zapraszam do nas, zamówisz kuriera, który odbierze komputer i dalej o nic nie musisz się martwić. Naprawa zazwyczaj trwa 2-3 dni robocze plus czas na przesyłkę.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 27 listopada 2019 - 10:56

Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#5 AjTee

AjTee
  • 168 postów
  • SkądBanino

Napisano 27 listopada 2019 - 11:21

Przed chwilą rozmawiałem z jednym z Trójmiejskich serwisów. Powiedziano mi, że niekoniecznie jest to wada egzempalarza, a designu. Powiedzili mi że mogą mi wymienić głośniki w jeden dzień, ale problem może leżeć w tym, że prawy głośnik ma subwoofer a lewy go nie ma.


 MacBook Pro 13" (2020) (Core i5 10th Gen + 16GB LPDDR4X RAM) ~ macOS Catalina 10.15  MacBook Pro 16" (Core i9 9th Gen + 16GB DDR4 RAM + 5500M) ~ macOS Catalina 10.15 

 iPhone 8 64 GB  Apple Watch S4 44mm  iPad  Air 4th Gen (Wkrótce) Apple AirPods  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#6 luksik

luksik
  • 101 postów

Napisano 27 listopada 2019 - 11:50

Oddaj lepiej do autoryzowanego serwisu :)



#7 AjTee

AjTee
  • 168 postów
  • SkądBanino

Napisano 27 listopada 2019 - 11:58

No tak tylko w wypadku, jak to tak ma być to bez sensu, a jeden serwis mi już o tym wspomniał. Potrzebuje komputera na co dzień, a będe bez niego 14 dni.


 MacBook Pro 13" (2020) (Core i5 10th Gen + 16GB LPDDR4X RAM) ~ macOS Catalina 10.15  MacBook Pro 16" (Core i9 9th Gen + 16GB DDR4 RAM + 5500M) ~ macOS Catalina 10.15 

 iPhone 8 64 GB  Apple Watch S4 44mm  iPad  Air 4th Gen (Wkrótce) Apple AirPods  Apple TV 4K  Magic Mouse White


#8 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 733 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 27 listopada 2019 - 12:06

Siedząc przed komputerem ma być wrażenie, że głos płynie ze środka, a nie z którejś strony. Budowa poszczególnych głośników nie ma tutaj znaczenia. Jeśli masz włączoną muzykę, zmieniasz balans w ustawieniach i jedna strona gra wyraźnie ciszej to nie jest to normalne i coś jest zepsute. 


  • makemymind lubi to

Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych