Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#26 elpery

elpery
  • 12 postów

Napisano 26 listopada 2019 - 21:47

no niestety jutro dzwonie do apple ,zglaszam zwrot i niech oddaja pieniądze. Problem jest niezmienny i występuje w 8 na 10 polączeń. Czy odczekać jakiś czas i kupić jeszcze raz za 2/3y miesiące?
Co myślicie?

#27 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 27 listopada 2019 - 15:32

ja dziś zgłosiłem kolejną wymianę.

Rozmawiałem również kolejny raz z apple, dalej utrzymują, że to wina mojego operatora i tym razem proszą bym zgłosił problem do operatora a następnie z numerem zgłoszenia zadzwonił na wsparcie apple a oni już sami będą rozmawiać z tmobile co dalej... 



#28 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 29 listopada 2019 - 10:16

ja także mam problemy z jakością połączeń tylko na 11 pro i 11 pro max. Proszę oto odpowiedź z t-mobile..... "Dzień dobry,


Panie Tomaszu, mamy zgłoszenie masowe FN0000000404794 dotyczące problemów z jakością połączeń realizowanych przez iPhony 11 pro i pro Max . Dopisałem Państwa zgłoszenie do zgłoszenia masowego tak aby zaraz po rozwiązaniu dostali Państwo wiadomość z potwierdzeniem realizacji."  Nawet oddając na serwis cortland, Imad będą robić Restore systemu i to nic nie da muszą to naprawić w nowym iOS...


Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#29 elpery

elpery
  • 12 postów

Napisano 29 listopada 2019 - 11:23

ja zacząłem czytać fora w usa i tam jest podobnie. Niestety ja wywiesiłem białą flagę i po tym jak apple uznał zwrot .Wczoraj kupiłem ip xs max 256 w cortlandzie. Zarówno 11stki kupione w on line apple czy w cortlandzie mają problem z rozmowami. Rozmawiałem ze sprzedawcą i powiedział,że dużo zgłoszeń mają i wymian.Co było zaskakujące ip xs max wgrał się natychmiast kiedy zacząłem go aktuwować,rozmowy zarówno przychodzące jak i wychodzące są bez zarzutów.
trochę mi szkoda
Szkoda,natomiast ile razy mogłem zgłaszać wymianę.

#30 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 02 grudnia 2019 - 09:53

Witam piszę z kolejnego egzemplarza 11Pro.
Od wymiany minęły 4 dni i problem z rozmowami powrócił :-(
To mój nasty iPhone w życi nigdy nie było z nimi problemów .
Co dziwne żona ma zwykła 11 i nie ma problemów.
Czy ktoś to potwierdzi ?

..a to SMS od T Mobile:
Dzień dobry. Dziękujemy za zgłoszenie. Problem jest nam znany i obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem. Po zakończeniu prac wyślemy do Ciebie SMS-a z potwierdzeniem. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.

Użytkownik skibagrzes edytował ten post 02 grudnia 2019 - 09:57


#31 Michassdz

Michassdz
  • 9 postów
  • SkądSieradz

Napisano 02 grudnia 2019 - 12:20

Telefon kupiony jest z T- mobile? U mnie jest ten sam problem. Miałem konsultacje z Apple i narazie karzą czekać. W jaki sposób i kto wymienił tel na nowy.
Posiadam 11 pro Max i nawet po zmianie karty na Play problem występuje choć nie zawsze.

#32 elpery

elpery
  • 12 postów

Napisano 02 grudnia 2019 - 12:23

jeśli nie minęło 14dni to możesz wymienić na kolejny. Pilnuj tego,abyś nie miał potem kłopotów. Ja korzystam jak pisałem obecnie z ip xs max - poprzednie wymiany mnie zniechęciły. Działa idealnie - może to kwestia update dla iOS.
Nie wiem - jedyne co to bardzo się wkurzyłem tym wszystkim.

#33 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 02 grudnia 2019 - 12:51

Witam

Ja również mam problem z 11 pro, rozmawiający ze mną skarżą się że mnie źle słychać.

Sytuacja nie wygląda ciekawie za każdym razem a jest to czasami kilka razy dziennie muszę restartować połączenie.

Najgorsze z tego wszystkiego jest podejście firmy apple do tematu, firma doskonale zdaje sobie sprawę na czym polega problem jednak bezustannie próbuje wymusić na mnie wykonywanie coraz to nowych czynności

Na początku oczywiście standard zerowanie połączeń, przywracanie systemu itp itd po wizytę w serwisie oraz szczyt bezczelności zakup lub pożyczenie kart od innych operatorów.

W ostatnich dniach więcej czasu poświęciłem na rozwiązywanie spraw z telefonem niż dla rodziny.

Wszystkie działania ze strony apple moim zdaniem mają skutecznie zniechęcić mnie do dalszych czynności  niż rozwiązać problem czyli np wymienić telefon

Pozdrawiam



#34 Michassdz

Michassdz
  • 9 postów
  • SkądSieradz

Napisano 02 grudnia 2019 - 13:01

Telefon kupiony miesiąc temu w Rtveuroagd. Po rozmowie z konsultantem stwierdzili że nie znają tego problemu i każą odesłać do ich serwisu.
Serwis stwierdzi, że wszystko ok a ja zostanę bez telefonu a potem wróci i nadal problem będzie. Apple odwrócił się i każe sprzęt reklamować u sprzedawcy.

Użytkownik Michassdz edytował ten post 02 grudnia 2019 - 13:01


#35 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 264 postów
  • Skąd,PL

Napisano 02 grudnia 2019 - 13:17

Ten problem ciągnie się od iPhone 5 totalna żenada potwierdzam każdy przypadek trzeba dopowiadać powtarzać to jest marka premium według Apple

#36 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 02 grudnia 2019 - 13:26

to jest marka premium według Apple

Nie według Apple tylko wg części użytkowników. Sami to sobie wmawiamy, a później rozczarowanie.



#37 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 02 grudnia 2019 - 14:13

„...
Apple odwrócił się i każe sprzęt reklamować u sprzedawcy.
...”
I słuszny kierunek, nie wiem czy rozważnie dla siebie, wskazało Apple. Wada, którą opisujecie, jest moim zdaniem, istotną wadą zakupionej rzeczy, uniemożliwiającą korzystanie z niej w celu, w którym została zakupiona.
Złożyłabym pisemną reklamację u Sprzedawcy na podstawie art. 560§ 1. Kc. z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży.*
Nie wiem, na tym etapie, jak zachowa się Sprzedawca, ale jest to dobry początek do dochodzenia swoich praw ( proszę zwrócić uwagę na drugie zdanie § 1 i § 2 art. 560 Kc).


*
Źródło: Kodeks cywilny
„...
Art. 560 Kc.
§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
§ 2. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
§ 3. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
§ 4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
...”

#38 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 02 grudnia 2019 - 14:23

Mój telefon bezpośrednio zakupiony w Apple nie u operatora coś musi być nie tak bo pierwszy egzemplarz wymienili mi po 21 dniach bez problemu.
Ale jak pisałem z nowym tez mam problemy TMobile twierdzi ze to jakiś większy problem i pracują nad tym

#39 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 02 grudnia 2019 - 17:00

Witam.

Co zrobiłeś, że Ci wymienili? Gdzie kupiłeś telefon?


#40 Michassdz

Michassdz
  • 9 postów
  • SkądSieradz

Napisano 02 grudnia 2019 - 18:10

Jest kroś kto robił zakup w rtveuroagd i może potwierdzić, że wymienili telefon.

#41 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 04 grudnia 2019 - 09:14

euro zawsze robiło problemy z wymianą czegokolwiek jeżeli sprzęt został rozpakowany, nigdy nic tam nie kupuje.

 

Co do problemu, to ponoć tkwi w niekompatybilności iphonów11 z naszą infrastrukturą sieciową jaka jest w Polsce, głównie dotyka to tmobile. Ponoć problem od dwóch tygodni jest traktowany priorytetowo u Apple które w tej sprawie działa wspólnie z tmobile, tyle się dowiedziałem. Sam dziś czekam na już 6 iphona 11, śmiech przez łzy. Pewnie z czasem wyjdzie jakaś łatka.



#42 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 07 grudnia 2019 - 14:38

widzę, że nie jestem sam :) Obecnie 3 egzemplarz - po 2 dniach użytkowania problem powrócił. Mam już trochę dosyć  serwisów i czekania na wymiany. Od kiedy kupiłem 11 pro sprzedając XS, częściej używam zastępczego Samsunga... :| 

 

czy problem występuje tylko z kartami T-mobile?



#43 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 07 grudnia 2019 - 16:13

Witam

Ja rownież mam problem, rownież sieć T mobile, zainstalowałem e sim z Orange i tak raz Orange raz T mobile.  Rownież poproszę o info czy w innych sieciach jest to samo.
Ręce opadają 

pozdrawiam



#44 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 07 grudnia 2019 - 16:31

Witam

Ja rownież mam problem, rownież sieć T mobile, zainstalowałem e sim z Orange i tak raz Orange raz T mobile.  Rownież poproszę o info czy w innych sieciach jest to samo.
Ręce opadają 

pozdrawiam

a na orne problem występuje czy nie?


a na orne problem występuje czy nie?

na orange oczywiście



#45 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 07 grudnia 2019 - 18:01

Również gdy była sama Orange
Tylko jak jest dual jest lepiej, myśle ze dlatego ze sieci się przelogowywują co jakiś czas

#46 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 07 grudnia 2019 - 21:03

Również gdy była sama Orange
Tylko jak jest dual jest lepiej, myśle ze dlatego ze sieci się przelogowywują co jakiś czas

no to jest to jakieś czasowe rozwiązanie...

 

Nadal nie rozumiem, jak to się może dziać. Z  tego, co czytałem na różnych forach, to temat dotyczy nie tylko Europy, ale też np US. 

 

ostatnio Apple wystawia na dużą próbę cierpliwości - oprócz omawianego wyżej wyszły problemy z MMS w Iphonie SE mojej córki, który przestał jakiś czas temu wysyłać i odbierać MMS. Po prostu nie działa. Też sieć T-mobile.

Inna sieć w tym telefonie działa, jej sim w Iphonie 8 MMS wysyła. No i każdy umywa ręce - T-mobile twierdzi, że u nich jest ok, Apple twierdzi, że u nich też jest ok. A MMS w Iphonie SE w T-mobile nie działają. 



#47 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 08 grudnia 2019 - 00:41

Ja w poniedziałek zgłaszam kolejna wymianę :-(.
To będzie już 3 telefon.
Co do karty esim w Orange czy jest ona tylko w abonamencie czy w ofercie na kartę również ?

#48 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 08 grudnia 2019 - 05:51

Ja w poniedziałek zgłaszam kolejna wymianę :-(.
To będzie już 3 telefon.
Co do karty esim w Orange czy jest ona tylko w abonamencie czy w ofercie na kartę również ?


Na kartę również.

iPhone 11


#49 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 08 grudnia 2019 - 09:02

Ja w poniedziałek zgłaszam kolejna wymianę :-(.
To będzie już 3 telefon.


Obłęd: powtarzać w kółko tą samą czynność oczekując innych rezultatów. - Albert Einstein

#50 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 08 grudnia 2019 - 12:03

..oczekuję prostej odpowiedzi gdzie leży problem?
Czy po stronie operatorów kominkowych?
Czy po stronie urządzenia czyli telefonu?
..bo jeśli to wina operatora to mogę poczekać ,
ale jeśli to wina urządzenia to oczekuje sprawnego egzemplarza.
Może takie wymiany wywrą nacisk na jednych lub drugich.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych