Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro retina nie włącza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartłomiej Fiwek

Bartłomiej Fiwek
  • 2 postów

Napisano 09 listopada 2019 - 21:05

Witam, trochę przerażony piszę tutaj , aby uzyskać pomoc (duchowe wsparcie hmm może i też ;p ). Chodzi o mojego macbooka pro 13' z 2015 roku, który nagle przestał działać. Od początku w obudowie ochronnej, folie itd (dbałem lepiej niż o żone ;p) działał pięknie i nagle następnego dnia nic.. Opisze co zrobiłem:

  1. po podłączeniu ładowarki dioda czerwona
  2. wykonałem reset SMC dioda zamienia się na zielone i znów czerwona (nie uruchamia się)
  3. odłączyłem taśmę od baterii i na podłączonym zasilaczu - nie uruchamia się

Nie wiem, już co robić :( po otwarciu pokrywy dolnej wszystkie podzespoły czyste i suche zatem wykluczam zalanie (powtarzam - dbałem bardzo). 

 

Czy macie pomysł co mogło się zepsuć? płyta główna? SMC? gniazdo zasilania?

 

Proszę o pomoc :) z góry dzięki!



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 09:19

Jaka to różnica co się stało skoro na 99,9% musisz oddać go do serwisu. Zdiagnozują i wtedy się dowiesz. Innej opcji nie widzę.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 Bartłomiej Fiwek

Bartłomiej Fiwek
  • 2 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 11:57

Oddalem do iCare w Łodzi. Twierdzą, że może płyta główna i prognozują koszt na ok 2tys. Az tyle moze kosztowac plyta?

#4 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 10 listopada 2019 - 12:58

Serwis autoryzowany wymienia płytę stąd koszt 2 tys. i więcej  - serwis nieautoryzowany naprawia płytę i koszt jest niższy.


Fallout ...war, war never changes...

#5 J.Sherridan

J.Sherridan
  • 101 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 21:40

Nic mi ten serwis nie mowi, na forum mamy bardziej sprawdzone i wiarygodne, poszukaj i oddaj do nich.

#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 listopada 2019 - 12:41

iCare to autoryzowany. Tak jak napisał DanielF - nawet jakbyś miał uszkodzony bezpiecznik i tak byłaby w autoryzowanym wymiana płyty. Cena 2000 zł jest i tak mocno obniżona, bo jeszcze kilka lat temu za tę płytę zapłaciłbyś 100% więcej ;) . Daj do nieautoryzowanego - takiego co naprawia płyty a myślę że koszt spadnie o 30-50%. Wymiana płyty w autoryzowanym ma za to sens gdybyś miał jeszcze aktywne apple care i  chciałbyś zachować związane z tym przywileje.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 11 listopada 2019 - 13:47

@tumpio iCare na pewno jest autoryzowany? Nie widzę ani informacji o autoryzacji na ich stronie, ani w lokalizatorze Apple. Jedyna „autoryzowana” rzecz jaką widzę, to obecność certyfikowanych przez Apple trenerów, ale może coś mi umknęło. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#8 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 listopada 2019 - 23:20

Nic Ci nie umknęło. Wygląda na to, że w Łodzi autoryzację ma tylko iDream. Mea culpa. Tak, to serwis pogwarancyjny, działający na zasadzie wymian, co o tyle dziwne, że A1502 z 2015 rocznika to jedna z najprostszych płyt do naprawy.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych