Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro retina nie włącza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartłomiej Fiwek

Bartłomiej Fiwek
  • 2 postów

Napisano 09 listopada 2019 - 21:05

Witam, trochę przerażony piszę tutaj , aby uzyskać pomoc (duchowe wsparcie hmm może i też ;p ). Chodzi o mojego macbooka pro 13' z 2015 roku, który nagle przestał działać. Od początku w obudowie ochronnej, folie itd (dbałem lepiej niż o żone ;p) działał pięknie i nagle następnego dnia nic.. Opisze co zrobiłem:

  1. po podłączeniu ładowarki dioda czerwona
  2. wykonałem reset SMC dioda zamienia się na zielone i znów czerwona (nie uruchamia się)
  3. odłączyłem taśmę od baterii i na podłączonym zasilaczu - nie uruchamia się

Nie wiem, już co robić :( po otwarciu pokrywy dolnej wszystkie podzespoły czyste i suche zatem wykluczam zalanie (powtarzam - dbałem bardzo). 

 

Czy macie pomysł co mogło się zepsuć? płyta główna? SMC? gniazdo zasilania?

 

Proszę o pomoc :) z góry dzięki!



#2 kristof461

kristof461
  • 2 337 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 09:19

Jaka to różnica co się stało skoro na 99,9% musisz oddać go do serwisu. Zdiagnozują i wtedy się dowiesz. Innej opcji nie widzę.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 Bartłomiej Fiwek

Bartłomiej Fiwek
  • 2 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 11:57

Oddalem do iCare w Łodzi. Twierdzą, że może płyta główna i prognozują koszt na ok 2tys. Az tyle moze kosztowac plyta?

#4 DanielF

DanielF
  • 5 345 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 10 listopada 2019 - 12:58

Serwis autoryzowany wymienia płytę stąd koszt 2 tys. i więcej  - serwis nieautoryzowany naprawia płytę i koszt jest niższy.


Fallout ...war, war never changes...

#5 J.Sherridan

J.Sherridan
  • 101 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 21:40

Nic mi ten serwis nie mowi, na forum mamy bardziej sprawdzone i wiarygodne, poszukaj i oddaj do nich.

#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 listopada 2019 - 12:41

iCare to autoryzowany. Tak jak napisał DanielF - nawet jakbyś miał uszkodzony bezpiecznik i tak byłaby w autoryzowanym wymiana płyty. Cena 2000 zł jest i tak mocno obniżona, bo jeszcze kilka lat temu za tę płytę zapłaciłbyś 100% więcej ;) . Daj do nieautoryzowanego - takiego co naprawia płyty a myślę że koszt spadnie o 30-50%. Wymiana płyty w autoryzowanym ma za to sens gdybyś miał jeszcze aktywne apple care i  chciałbyś zachować związane z tym przywileje.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 winmaciek

winmaciek
  • 2 689 postów
  • Płeć:

Napisano 11 listopada 2019 - 13:47

@tumpio iCare na pewno jest autoryzowany? Nie widzę ani informacji o autoryzacji na ich stronie, ani w lokalizatorze Apple. Jedyna „autoryzowana” rzecz jaką widzę, to obecność certyfikowanych przez Apple trenerów, ale może coś mi umknęło. 


iPhone XS, iPad 10.5"

#8 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 listopada 2019 - 23:20

Nic Ci nie umknęło. Wygląda na to, że w Łodzi autoryzację ma tylko iDream. Mea culpa. Tak, to serwis pogwarancyjny, działający na zasadzie wymian, co o tyle dziwne, że A1502 z 2015 rocznika to jedna z najprostszych płyt do naprawy.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych