Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Po aktualizacji 10.13.6 iTunes nie wykrywa iPhone SE.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Włodek

Włodek
  • 39 postów

Napisano 09 listopada 2019 - 16:06

Witajcie.

Po zaktualizowaniu mojego mac-a do 10.13.6, iTunes nie wykrywa iPhone SE po podłączeniu go do mac-a, przez co nie mogę zrobić backupu iPhone. Czy wiecie może jak rozwiązać ww. problem? 



#2 landr

landr
  • 1 282 postów

Napisano 09 listopada 2019 - 16:48

Odłącz telefon od komputera, zrób twardy reset iphona (dwa klawisze home i power trzymane razem ok15 sek), potem podłącz do iTunes, beckup można zrobić z pozycji iphona, od lat nie używam iTunesa.



#3 Włodek

Włodek
  • 39 postów

Napisano 09 listopada 2019 - 18:27

Odłącz telefon od komputera, zrób twardy reset iphona (dwa klawisze home i power trzymane razem ok15 sek), potem podłącz do iTunes, beckup można zrobić z pozycji iphona, od lat nie używam iTunesa.

 

Dzięki. Kolejne aktualizacje nie pomagały, więc zainstalowałem starszą wersję iTunes i poszło. Temat do zamknięcia.



#4 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 203 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 09 listopada 2019 - 18:34

Vox populi, vox Dei.

Zamykam.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na tekst bez liter diakrytyzowanych to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych