Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"Nie można aktywować tego iPada do korzystania z usług"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 vangoor

vangoor
  • 63 postów

Napisano 07 listopada 2019 - 20:18

Witam. Mam problem z moim iPadem Pro 11, a było to tak... Jakieś dwa tygodnie temu znalazłem na OLX ogłoszenie z tym urządzeniem, umówiłem się z gościem na odbiór osobisty, na miejscu sprawdziłem stan techniczny, wizualny i przede wszystkim czy nie ma blokady iCloud. Wszystko było ok, więc zdecydowałem się na zakup. Używałem go w takim stanie do wczoraj aż postanowiłem go wyzerować, po całym procesie nie przechodzi aktywacji, wyskakuje komunikat: "Wystąpił problem z iPadem. Nie można aktywować tego iPada do korzystania z usług. Skontaktuj się z operatorem komórkowym lub AppleCare." Na początku myślałem, że to jakiś chwilowy problem i pójdzie później, ale cały czas jest to samo. Jakieś pomysły?

#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 listopada 2019 - 07:26

A czy jest to iPad z LTE? To znaczy czy ma wejście na kartę SIM? Bo jeśli tak to być może uszkodzeniu uległ moduł LTE, wtedy nie można aktywować urządzenia.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 vangoor

vangoor
  • 63 postów

Napisano 08 listopada 2019 - 09:44

Nie, to wersja tylko z Wi-Fi.

#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 listopada 2019 - 09:50

Spróbuj wprowadzić go w DFU i odtworzyć oprogramowanie.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 vangoor

vangoor
  • 63 postów

Napisano 08 listopada 2019 - 10:01

Próbowałem, został wgrany najnowszy iOS 13.2.2, ale problem pozostał.

#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 listopada 2019 - 11:26

Możesz wysłać numer seryjny to sprawdzę czy nie ma jakiejś blokady


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 vangoor

vangoor
  • 63 postów

Napisano 08 listopada 2019 - 12:13

Napisałem na priv.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych