Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Air 13' [2015] - Problem z sekcją klawiatury


Najlepsza odpowiedź tumpio , 07 listopada 2019 - 17:27

Trzeba wymienić klawiaturę, ewentualnie gładzik (choć to mało prawdopodobne). Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 JacksonSellsword

JacksonSellsword
  • 4 postów

Napisano 07 listopada 2019 - 10:56

Witam,

 

Mój Mac od paru tygodni ma humorzaste klawisze. Mowa konkretnie o: p ; - = / 'wyciszenie' 'przyciszenie' i 'enter'.

Zazwyczaj nie działają one po przyjściu do biura uruchomieniu Maca (być może ma to jakiś związek z temperaturą?).

Po uruchomieniu jak zacznę pracę na nim to klawisze wracają do żywych po 15-20min (jak je ręcznie poterroryzuję chwilę wciskając je energicznie na przemian z innymi klawiszami to zdaje się pomagać i jak zadziałają, to potem 9/10 przypadków już działają resztę dnia, aż do dnia następnego lub wieczora).

 

Nigdy nic na niego nie wylałem i dbam o jego czystość. Zaznaczam, że touchpad działa bez zarzutu tak jak i cała reszta klawiatury po środku i po lewej stronie. Zawsze problem jest z tymi samymi klawiszami.

 

Czy ktoś miał podobny problem z częścią klawiatury i znalazł rozwiązanie?



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 07 listopada 2019 - 15:06

Nigdy nic na niego nie wylałem i dbam o jego czystość.


A jednak... :) To klasyczne objawy zwarcia międzywarstwowego klawiatury - w 99,9% spowodowane zalaniem. Skontrolowałbym też złącze klawiatury w gładziku.
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 JacksonSellsword

JacksonSellsword
  • 4 postów

Napisano 07 listopada 2019 - 15:29

A jednak... :) To klasyczne objawy zwarcia międzywarstwowego klawiatury - w 99,9% spowodowane zalaniem. Skontrolowałbym też złącze klawiatury w gładziku.

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Rozumiem. Jestem pewien że nie doszło do zalania (dbam o niego lepiej niż o siebie), jednak zaufam bo rozumiem, że zajmujecie się Państwo profesjonalnym serwisowaniem i zjedliście na tym zęby. Być może coś chlapnęło pod moją nieobecność :P

Czy tym samym zakładając, że chodzi o dokładnie ten problem szykować się mam na spory wydatek jeżeli będę chciał się go pozbyć? Mam na myśli pytanie: czy wystarczy jakiegoś rodzaju czyszczenie, czy mówimy już o częściach zamiennych i całym procesie naprawy serwisowej?



#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 07 listopada 2019 - 17:27   Najlepsza odpowiedź

Trzeba wymienić klawiaturę, ewentualnie gładzik (choć to mało prawdopodobne).
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 JacksonSellsword

JacksonSellsword
  • 4 postów

Napisano 08 listopada 2019 - 10:04

Trzeba wymienić klawiaturę, ewentualnie gładzik (choć to mało prawdopodobne).

Ok, bardzo dziękuję za odpowiedzi! Temat uważam więc za zamknięty.

 

Pozdrawiam!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych