Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X wyłącza się i włącza 20/30 razy dziennie bez powodu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Derpiol

Derpiol
  • 1 postów

Napisano 18 października 2019 - 15:52

Dzień dobry, mam iPhone X od niecałego roku, ponad miesiąc temu zaczęły się problemy z wyłączaniem się bez powodu i ponownym włączaniem. Na początku zdarzało się to raz/dwa razy dziennie, ale z czasem się nasiliło. Oddałem więc telefon na reklamacje, ale serwis stwierdził, że go sprawdził pod każdym kątem i czegoś takiego nie zauważył, zaproponowano ewentualnie wymienienie baterii na mój koszt i zrzucono to na ewentualne zużycie baterii (93% pojemności). Przez niecałe dwa tygodnie od powrotu z serwisu telefon działał dobrze, ale od dwóch dni zaczęło się dziać jeszcze gorzej, ponieważ tak jak napisałem w tytule, wyłącza się i włącza 20/30 razy dziennie i nie tylko podczas użytkowania, ale także, gdy leży nieużywany. Do tego doszło resetowanie się telefonu (ekran gaśnie, jest kółko ładowania i się włącza), zacinanie się, które skutkuje wyłączeniem się telefonu oraz czasami ekran zaczyna migać i "szaleć". Te same rzeczy się robią zarówno, gdy jest podłączony do ładowania i gdy jest odłączony. Proszę o pomoc, ponieważ spodziewam się, że w serwisie znowu mi powiedzą, że nic się z nim nie dzieje. Pozdrawiam



#2 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 18 października 2019 - 20:28

Do jakiego serwisu oddawałeś telefon? Jeśli to był iSpot, to spróbuj z innym serwisem.


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#3 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 18 października 2019 - 22:08

...

zaproponowano ewentualnie wymienienie baterii na mój koszt i zrzucono to na ewentualne zużycie baterii (93% pojemności). 

....

 

Telefon ma ochronę gwarancyjną a Tobie zaproponowano odpłatną wymianę baterii? Jaka jest informacja o naprawie w kwicie serwisowym?



#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 21 października 2019 - 08:44

Wejdź w Ustawienia - Prywatność - Analizy - Dane analiz. Jeśli na tej liście masz wpisy, które rozpoczynają się od słowa panic to znaczy, że telefon jest uszkodzony i konieczna jest jego wymiana.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 Policjant

Policjant
  • 101 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 października 2019 - 19:18

Ja miałem podobny problem w iPhone SE. Niestety po oddaniu do serwisu (MacLife) stwierdzili, że niestety płyta główna padła. Miałem takie same objawy. Telefon się wyłączał i włączał, uruchamiał się ponownie.


Iphone 12 Pro, Iphone 12, Ipad 5 generation, Ipad 7 generation, ​AW4, AWSE, PC, Macbook Pro 2019 16, ATV 4k


#6 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 264 postów
  • Skąd,PL

Napisano 22 października 2019 - 19:40

Powiem tak mój X 2 wymiany 2 naprawy za 5 razem odesłany do Holandii po interwencji na infolinii Apple (to nie była grzeczna rozmowa) w ciągu tygodnia otrzymałem NOWEGO 100% bez wad. Jakość urządzeń Apple to obecnie dno dna. A serwis w Polsce dno osiągnął już dawno.

#7 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 23 października 2019 - 15:55

Powiem tak mój X 2 wymiany 2 naprawy za 5 razem odesłany do Holandii po interwencji na infolinii Apple (to nie była grzeczna rozmowa) w ciągu tygodnia otrzymałem NOWEGO 100% bez wad. Jakość urządzeń Apple to obecnie dno dna. A serwis w Polsce dno osiągnął już dawno.


Miałem wiele telefonów i zgodzę się, że jakość telefonów Apple jest słaba. Mój przypadek jest niewiarygodny. Oddawałem do serwisu: 5, 5s, 6, 6s, 7 i „ósemkę”, SERIO. Xs max, póki co działa :) Ale jeśli chodzi o jakość serwisu, to jak dla mnie, jest WZOROWY. (Cortland w Katowicach) już teraz nie pamiętam, ale jeden z nowych modeli odebrałem po ok. 40 godzinach! Dno dna to był regenersis. Dawno temu ZGUBILI jeden z moich modeli htc, który po interwencji pracownika htc odnalazł się po trzech tygodniach...

Użytkownik Giallorosso edytował ten post 23 października 2019 - 16:01

  • MasterM lubi to
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych