Pytanie czy AW 5 Nike nie ma kompasu, czy to tylko mój przypadek ?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 14 października 2019 - 22:28
Pytanie czy AW 5 Nike nie ma kompasu, czy to tylko mój przypadek ?
Napisano 14 października 2019 - 23:02
Na pewno ma kompas.
Napisano 14 października 2019 - 23:03
Na pewno ma kompas.
Niestety u mnie nie ma ikonki
Napisano 15 października 2019 - 06:06
Napisano 15 października 2019 - 07:05
Napisano 15 października 2019 - 07:10
Ktoś tu opisywał podobny przypadek braku kompasu w zegarku, który kupił w wersji demo. Może to samo jest u Ciebie?
Kupiony na stronie appla, więc to niemożliwe
Jak 5 to nowy czyli na gwarancji i pewnie jeszcze ze wsparciem. Kompas powinien być. Może ikonka usunięta. Czy mapa na dworze ustawia się na północ?
Zadzwonię oczywiście do wsparcia, myślałem, że to jakiś prosty myk i go szybko przywrócę, a zaniepokoiło mnie że nigdzie przy filmikach ` wersją Nike nikt nie chwali się kompasem
Napisano 15 października 2019 - 08:05
Ja mam AW5 Nike LTE i mam kompas od początku. Jak nie masz ikony to wejdź do sklepu i sprawdź czy masz zainstalowaną tą aplikację.
Napisano 15 października 2019 - 08:11
Ja mam AW5 Nike LTE i mam kompas od początku. Jak nie masz ikony to wejdź do sklepu i sprawdź czy masz zainstalowaną tą aplikację.
To była pierwsza rzecz, którą zrobiłem zanim zacząłem wątek, czekam na tel ze sparcia
Napisano 15 października 2019 - 12:47
Zadzwonię oczywiście do wsparcia, myślałem, że to jakiś prosty myk i go szybko przywrócę, a zaniepokoiło mnie że nigdzie przy filmikach ` wersją Nike nikt nie chwali się kompasem
Jest kompas w wersji Nike . Swojego kupiłam wczoraj, bawiłam się w konfigurację i podczas przeglądania zainstalowanych aplikacji zobaczyłam tą ikonkę (właśnie do kompasu):
Wczoraj jakoś tak nie wydawała mi się zbyt oczywista .
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Napisano 15 października 2019 - 13:34
Jest kompas w wersji Nike . Swojego kupiłam wczoraj, bawiłam się w konfigurację i podczas przeglądania zainstalowanych aplikacji zobaczyłam tą ikonkę (właśnie do kompasu):
Wczoraj jakoś tak nie wydawała mi się zbyt oczywista .
Jest kompas w wersji Nike . Swojego kupiłam wczoraj, bawiłam się w konfigurację i podczas przeglądania zainstalowanych aplikacji zobaczyłam tą ikonkę (właśnie do kompasu):
Wczoraj jakoś tak nie wydawała mi się zbyt oczywista .
Temat do zamknięcia, Ja nie miałem tej ikonki, Zobaczyłem to po tygodniu, szukałem rzowiązania w sieci, na infolini również - jedyny sposób to rozłączenie pary zegarek-iPhona i ponowne sparowanie.
Teraz już jest ;-)
Napisano 15 października 2019 - 13:36
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 17 października 2019 - 01:07
Otwarte ponownie na prośbę OP - ikona zniknęła ponownie.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 17 października 2019 - 08:16
Czy łącząc zegarek ponownie odtworzyłeś kopię zapasową czy ustawiłeś jako nowy?
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 17 października 2019 - 17:29
Odtworzyłem kopię zapasową, wszystko było ok przez kilka godzin i nagle zniknął, nie wiadomo dlaczego, zrobiłem to jeszcze raz, zobaczymy kiedy zniknie
Napisano 17 października 2019 - 18:16
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 17 października 2019 - 22:28
Pewnie tak zrobię jak kolejny raz zniknie
Napisano 21 października 2019 - 07:51
Ciąg dalszy przygód z kompasem, zniknął, ściągnąłem ponownie, jest ikona, kompas się odpala lecz nie działa - nie wskazuje kierunków ;-(
Napisano 21 października 2019 - 07:57
No to chyba już powinieneś wiedzieć co robić.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 21 października 2019 - 07:58
No to chyba już powinieneś wiedzieć co robić.
Trzeba go po prostu oddać, nie będę bez końca go rozłączał i zerował ;-(
Napisano 21 października 2019 - 08:01
Dokładnie.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 21 października 2019 - 11:41
Sytuacaja rozwiązana po 15 minutach na infolini wsparcia, trzeba było w iPhonie włączyć w usługi lokalizacji/usługi systemowe/kalibracja kompasu ;-)
Napisano 21 października 2019 - 14:20
Sytuacaja rozwiązana po 15 minutach na infolini wsparcia, trzeba było w iPhonie włączyć w usługi lokalizacji/usługi systemowe/kalibracja kompasu ;-)
Ciekawie co będzie jutro
Napisano 21 października 2019 - 14:36
Ciekawie co będzie jutro
Fakt, ciekawe ;-)
Napisano 21 października 2019 - 15:42
Wygląda no to, że temat jest już na dobre wyczerpany. Zamykam.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych