Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch 5 Nike - brak kompasu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 14 października 2019 - 22:28

Pytanie czy AW 5 Nike nie ma kompasu, czy to tylko mój przypadek ?

 



#2 Duke123

Duke123
  • 488 postów

Napisano 14 października 2019 - 23:02

Na pewno ma kompas. 



#3 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 14 października 2019 - 23:03

Na pewno ma kompas. 

Niestety u mnie nie ma ikonki 



#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 15 października 2019 - 06:06

Ktoś tu opisywał podobny przypadek braku kompasu w zegarku, który kupił w wersji demo. Może to samo jest u Ciebie?

#5 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 758 postów

Napisano 15 października 2019 - 07:05

Jak 5 to nowy czyli na gwarancji i pewnie jeszcze ze wsparciem. Kompas powinien być. Może ikonka usunięta. Czy mapa na dworze ustawia się na północ?

#6 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 15 października 2019 - 07:10

Ktoś tu opisywał podobny przypadek braku kompasu w zegarku, który kupił w wersji demo. Może to samo jest u Ciebie?

 

Kupiony na stronie appla, więc to niemożliwe


Jak 5 to nowy czyli na gwarancji i pewnie jeszcze ze wsparciem. Kompas powinien być. Może ikonka usunięta. Czy mapa na dworze ustawia się na północ?

Zadzwonię oczywiście do wsparcia, myślałem, że to jakiś prosty myk i go szybko przywrócę, a zaniepokoiło mnie że nigdzie przy filmikach ` wersją Nike nikt nie chwali się kompasem



#7 Ament

Ament
  • 503 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 15 października 2019 - 08:05

Ja mam AW5 Nike LTE i mam kompas od początku. Jak nie masz ikony to wejdź do sklepu i sprawdź czy masz zainstalowaną tą aplikację.


 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#8 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 15 października 2019 - 08:11

Ja mam AW5 Nike LTE i mam kompas od początku. Jak nie masz ikony to wejdź do sklepu i sprawdź czy masz zainstalowaną tą aplikację.

To była pierwsza rzecz, którą zrobiłem zanim zacząłem wątek, czekam na tel ze sparcia



#9 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 15 października 2019 - 12:47

Zadzwonię oczywiście do wsparcia, myślałem, że to jakiś prosty myk i go szybko przywrócę, a zaniepokoiło mnie że nigdzie przy filmikach ` wersją Nike nikt nie chwali się kompasem

Jest kompas w wersji Nike :). Swojego kupiłam wczoraj, bawiłam się w konfigurację i podczas przeglądania zainstalowanych aplikacji zobaczyłam tą ikonkę (właśnie do kompasu):

c4cnqfD.jpg

Wczoraj jakoś tak nie wydawała mi się zbyt oczywista :D.


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#10 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 15 października 2019 - 13:34

Jest kompas w wersji Nike :). Swojego kupiłam wczoraj, bawiłam się w konfigurację i podczas przeglądania zainstalowanych aplikacji zobaczyłam tą ikonkę (właśnie do kompasu):

c4cnqfD.jpg

Wczoraj jakoś tak nie wydawała mi się zbyt oczywista :D.

 

Jest kompas w wersji Nike :). Swojego kupiłam wczoraj, bawiłam się w konfigurację i podczas przeglądania zainstalowanych aplikacji zobaczyłam tą ikonkę (właśnie do kompasu):

c4cnqfD.jpg

Wczoraj jakoś tak nie wydawała mi się zbyt oczywista :D.

Temat do zamknięcia, Ja nie miałem tej ikonki, Zobaczyłem to po tygodniu, szukałem rzowiązania w sieci, na infolini również - jedyny sposób to rozłączenie pary zegarek-iPhona i ponowne sparowanie.

Teraz już jest ;-)



#11 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 października 2019 - 13:36

Ok.

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#12 winmaciek

winmaciek
  • 6 502 postów
  • Płeć:

Napisano 17 października 2019 - 01:07

Otwarte ponownie na prośbę OP - ikona zniknęła ponownie.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#13 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 17 października 2019 - 08:16

Czy łącząc zegarek ponownie odtworzyłeś kopię zapasową czy ustawiłeś jako nowy? 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#14 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 17 października 2019 - 17:29

Odtworzyłem kopię zapasową, wszystko było ok przez kilka godzin i nagle zniknął, nie wiadomo dlaczego, zrobiłem to jeszcze raz, zobaczymy kiedy zniknie



#15 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 17 października 2019 - 18:16

ustaw jako nowy. Kopia może być wadliwa. Przywrócenie tego czego potrzebujesz zajmuje 10-15 minut. To nie iPhone ze się człowiek z tym bawi przez pół dnia.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#16 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 17 października 2019 - 22:28

Pewnie tak zrobię jak kolejny raz zniknie 



#17 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 21 października 2019 - 07:51

Ciąg dalszy przygód z kompasem, zniknął, ściągnąłem ponownie, jest ikona, kompas się odpala lecz nie działa - nie wskazuje kierunków ;-(



#18 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 21 października 2019 - 07:57

No to chyba już powinieneś wiedzieć co robić.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#19 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 21 października 2019 - 07:58

No to chyba już powinieneś wiedzieć co robić.

Trzeba go po prostu oddać, nie będę bez końca go rozłączał i zerował ;-(



#20 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 21 października 2019 - 08:01

Dokładnie.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#21 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 21 października 2019 - 11:41

Sytuacaja rozwiązana po 15 minutach na infolini wsparcia, trzeba było w iPhonie włączyć w usługi lokalizacji/usługi systemowe/kalibracja kompasu ;-)



#22 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 21 października 2019 - 14:20

Sytuacaja rozwiązana po 15 minutach na infolini wsparcia, trzeba było w iPhonie włączyć w usługi lokalizacji/usługi systemowe/kalibracja kompasu ;-)

Ciekawie co będzie jutro :D



#23 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 21 października 2019 - 14:36

Ciekawie co będzie jutro :D

Fakt, ciekawe ;-)



#24 winmaciek

winmaciek
  • 6 502 postów
  • Płeć:

Napisano 21 października 2019 - 15:42

Wygląda no to, że temat jest już na dobre wyczerpany. Zamykam.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych