Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac 21.5" 2012 padł po aktualizacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 owuta

owuta
  • 6 postów

Napisano 12 października 2019 - 13:25

Kłaniam się wszystkim.

 

Wczoraj po aktualizacji systemu do macOS Catalina mój poczciwy iMac Late 2012 odmówił współpracy. Po zrestartowaniu systemu po wykonanej aktualizacji pojawił się czarny ekran i to wszystko. Brak jakiejkolwiek reakcji. Przy ponownym starcie nic się nie dzieje, zero dźwięku startowego, słychać prace wentylatora ale wydaje mi się, że dysk nie startuje.

 

Jakieś sugestie co mogło paść? 

 

Pozdrawiam

Michał

 



#2 owuta

owuta
  • 6 postów

Napisano 16 października 2019 - 11:24

Kłaniam się wszystkim.

 

Wczoraj po aktualizacji systemu do macOS Catalina mój poczciwy iMac Late 2012 odmówił współpracy. Po zrestartowaniu systemu po wykonanej aktualizacji pojawił się czarny ekran i to wszystko. Brak jakiejkolwiek reakcji. Przy ponownym starcie nic się nie dzieje, zero dźwięku startowego, słychać prace wentylatora ale wydaje mi się, że dysk nie startuje.

 

Jakieś sugestie co mogło paść? 

 

Pozdrawiam

Michał

 

To jednak nie jest problem dysku, dziś podmieniłem na SSD i nadal brak jakiejkolwiek reakcji. Wentylator pracuje, jakaś zielona dioda na płycie świeci i tyle.

 

Może jednak ktoś miał podobny problem.



#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 16 października 2019 - 11:57

Tylko jedna dioda świeci?


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 owuta

owuta
  • 6 postów

Napisano 16 października 2019 - 12:12

Tylko jedna dioda świeci?

 

Świecą dwie zielone diody.



#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2019 - 14:45

Brak zgłoszenia grafiki  (trzecia dioda) a co za tym idzie brak zgłoszenia matrycy (czwarta dioda). Odłącz od sieci, odczekaj kilka minut i spróbuj ponownie uruchomić. Jak nic to nie da - niestety czeka cię wizyta w serwisie.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#6 owuta

owuta
  • 6 postów

Napisano 16 października 2019 - 16:41

Wygląda na to, że czeka mnie serwis :( Pytanie, płyta główna? Grafika? Wymienia się to? Naprawia? 



#7 J.Sherridan

J.Sherridan
  • 101 postów

Napisano 16 października 2019 - 20:16

Wygląda na to, że czeka mnie serwis :( Pytanie, płyta główna? Grafika? Wymienia się to? Naprawia? 

Co do ceny musi sie serwis wypowiedziec. Trzeba pruc wszystko do golej plyty glownej, grafika jest wlutowana od strony plecow obudowy.



#8 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 17 października 2019 - 06:50

(...) Wymienia się to? Naprawia? 

 

A to jak sobie szanowny Pan życzy ;). Autoryzowany serwis będzie wymieniał, nieautoryzowany (o ile się podejmie) będzie naprawiał. Wpierw dowiedz się co do cen, bo może się okazać, że naprawa jest droższa od wymiany (w szczególności gdy serwis zleca podwykonawcom zewnętrznym). U nas taka naprawa to ok 1500 zł.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#9 J.Sherridan

J.Sherridan
  • 101 postów

Napisano 17 października 2019 - 07:21

@owuta, w takim razie decydowałbym się na naprawę u Tumpio, masz gwarancję porządnie zrobionej naprawy, tym bardziej, że w zależności od wersji, Twój sprzęt sprawny jest dalej wart od 2500-3000zł, obecnie to kupa złomu.



#10 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 17 października 2019 - 07:34

Tak... ale nie ma nic za nic. Serwis.me jako autoryzowany wymieni płytę w 7 dni, u Nas to loteria. Układ czasami przychodzi w kilka dni, czasami w kilka tygodni, w zależności czy jest w Europie czy w Chinach.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#11 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 października 2019 - 07:48

U nas to pewnie nawet szybciej niż 7 dni, tyle, że modele 2012 mają już status vintage, więc dostępność części jest już ograniczona. Z płytą raczej nie powinno być problemu ale może się zdarzyć i tak, że nie będzie już dostępna.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#12 owuta

owuta
  • 6 postów

Napisano 17 października 2019 - 07:59

Bardzo dziękuje za zainteresowanie. Do Warszawy mam daleko, do Krakowa trochę bliżej. Zobaczymy co powiedzą na miejscu. Trochę obawiam się wysyłki gdzieś dalej, ale jak będzie taka konieczność co coś wymyśle.

 

@SERWIS.ME, pozwolę sobie zatelefonować w ciągu dnia.



#13 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 października 2019 - 08:02

Zapraszam.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych