Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes Store nie przyjmuje poprawnie informacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 stich002

stich002
  • 3 postów

Napisano 22 września 2019 - 09:32

Witam gdy loguję się do iTunes Store pojawia mi się komunikat: Tego Apple ID nie używano jeszcze w sklepie iTunes Store. Stuknij w Recenzja, aby się zalogować, a następnie przejrzyj informacje o koncie. Klikam recenzja na wszystko się zgadzam i wypełniam wszystkie pola po czym wyskakuje mi błąd "Aby uzyskać pomoc skontaktuj się z działem wsparcia iTunes pod adresem apple.com/pl/support/itunes/" Nic tam nie znalazłam co by mi pomogło, dlatego piszę tutaj.
Próbowałam też się zalogować na komputerze przez itunes, lecz też nie pomogło. Dodam, że jest to moje pierwsze apple ID nigdy jeszcze nie korzystałam z apple. 
Proszę o szybką pomoc.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 22 września 2019 - 10:37

Wiem, że to może brzmieć głupio, ale próbowałeś się skontaktować ze wsparciem Apple?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych