Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Klawiatura bezprzewodowa bluetooth niewidoczna dla MacbookaPro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 awangarda

awangarda
  • 10 postów
  • SkądWojkowice, Poland

Napisano 20 września 2019 - 09:26

Mam MacBooka Pro (Retina, 15-inch, Mid 2014) z systemem aktualnym macOS Mojave 10.14.6. Przez ostatnie 4 miesiące przez wzgląd na remont i zmianę lokalizacji komputera nie korzystałam w nim ani z myszy bezprzewodowej, ani klawiatury, ale ostatnio wszystko wróciło do porządku dziennego, no poza klawiaturą. Niestety klawiatura jest zupełnie niewidoczna dla komputera. Bluetooth łapie inne urządzenia - głośniki, mysz apple, działa bez zarzutu. Klawiatura (ta działająca na dwa paluszki AA i z przyciskiem z prawej strony) pozostaje poza zasięgiem. Nie dało się z nią połączyć, a po usunięciu i próbie ponownego skonfigurowania w ogóle się nie pojawia w okienku dostępnych urządzeń. Oczywiście baterie są naładowane, CapsLock po naciśnięciu świeci. Czy ktoś ma może na to jakąś radę?



#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 769 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 20 września 2019 - 09:38

Oczywiście wprowadziłeś klawiaturę w tryb łączenia przytrzymując dłużej włącznik?


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#3 awangarda

awangarda
  • 10 postów
  • SkądWojkowice, Poland

Napisano 20 września 2019 - 09:50

Oczywiście, że nie. Przytrzymywałam dłużej (tak sądziłam), ale chyba jednak zbyt krótko, by zaskoczyło. Działa. Dziękuję!


  • Filip454 lubi to

#4 Pugilares

Pugilares
  • 64 postów

Napisano 25 września 2019 - 15:25

Nie wiem, czy to działa także w tej klawiaturze, którą ty masz, ale jest taki myk do parowania myszy i klawiatury Apple, że podłącza się myszkę/klawiaturę do Maca kabelkiem i po chwili kabelek się odłącza. Mysz/klawiatura powinna być już sparowana. U mnie działa to z Magic Mouse 2 i Magic keyboard. 



#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 769 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 26 września 2019 - 07:08

Tyle, że w tej klawiaturze nie ma wejścia USB, bo ona jest na baterie "paluszki". Zobacz, że problem jest już rozwiązany, klawiaturę trzeba wprowadzić w tryb parowania poprzez długie przytrzymanie przycisku włączania.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych