Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z bazą danych outlook 2019 / program nie włącza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 lukaszp89

lukaszp89
  • 3 postów

Napisano 10 września 2019 - 07:15

Witam wszystkich,

 

Jestem nowym użytkownikiem macbooka, kupiłem i zainstalowałem outlooka 2019. W pracy mieliśmy zmianę serwera pocztowego i od tego momentu nie moge odpalić Outlooka.

Usunąłem starego i zainstalowałem od nowa i przy włączaniu programu wyskakuje komunikat:

 

Do używania tej bazy danych bedzie potrzebna najnowsza wersja programu Outlook

 

Ktoś podpowie jak to naprawić? Mam najnowszą wersję programu...

 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych