MacBook Pro Mid 2009 wiesza się i nie chce się wyłączyć.
Najlepsza odpowiedź michalmaniak , 02 października 2019 - 09:51
Jednak ten dysk nie wspiera urządzeń Apple co można przeczytać na stronie producenta https://www.goodram.com/produkty/ssd-cl100-gen-2-sata-iii-25/ . Pod USB jednak udało się odpalić system bez żadnych problemów. Wymieniłem nośnik na Crucial bx500 i teraz wszystko jest w porządku.
Przejdź do postu#1
Napisano 29 sierpnia 2019 - 08:30
#2
Napisano 29 sierpnia 2019 - 14:03
Jeżeli podejrzewasz RAM, bardziej niż EtreCheck do weryfikacji przyda Ci się to: https://www.memtest86.com/
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#3
Napisano 02 września 2019 - 13:42
A ten dysk SSD to jaki model? Bo w tym komputerze nie każdy dysk SSD będzie działał prawidłowo.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#4
Napisano 03 września 2019 - 11:14
A ten dysk SSD to jaki model? Bo w tym komputerze nie każdy dysk SSD będzie działał prawidłowo.
Good RAM SSD CL100 gen. 2
#5
Napisano 03 września 2019 - 13:16
To może być wina tego dysku. Podłącz go przez adapter pod USB i zobacz czy komputer będzie działał prawidłowo. Albo użyj innego dysku na próbę.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#6
Napisano 02 października 2019 - 09:51 Najlepsza odpowiedź
Jednak ten dysk nie wspiera urządzeń Apple co można przeczytać na stronie producenta https://www.goodram.com/produkty/ssd-cl100-gen-2-sata-iii-25/ . Pod USB jednak udało się odpalić system bez żadnych problemów. Wymieniłem nośnik na Crucial bx500 i teraz wszystko jest w porządku.
#7
Napisano 02 października 2019 - 10:19
Czyli dokładnie jak jak napisałem. Do tych MacBooków zawsze montowałem dyski Crucial albo Samsung, bo one zawsze działały prawidłowo.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych