Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak numeru telefonu w iMessage (T-Mobile)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Strzala

Strzala
  • 38 postów

Napisano 12 sierpnia 2019 - 20:56

Może ktoś miał podobny przypadek.
Przesiadłem się z jednego iPhone na drugiego (5S -> SE), wszystkie dane się przeniosły. Na poprzednim się wylogowałem i go wyzerowałem. Na nowym mam jednak problem, bo po wejściu w iMessage nie mam numeru telefonu do wyboru jako odbiorca wiadomości (w Wysyłka/odbiór), jest tylko email... No i wyświetla się informacja, że czeka na aktywację. Do tego co jakiś czas pojawia się SMS z długim ciągiem znaków. Po wejściu w ustawienia i kliknięciu w nazwisko mam wpisany numer jakby co. Próbowałem wielokrotnego wylogowywania się w iMessage z Apple ID, robił reset telefonu bez przywracania kopii i cały czas to samo. 
Ktoś ma pomysł co z tym zrobić?


#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 13 sierpnia 2019 - 12:00

Włącz wyłącz imessage. Jak nie pomoże zresetuj urządzenie albo i od razu ustawienia sieciowe. Jak i to nic nie da wyzeruj urządzenie i nie przenoś kopii zapasowej tylko ustaw jako nowy i wtedy spróbuj uruchomić imessage. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 Strzala

Strzala
  • 38 postów

Napisano 13 sierpnia 2019 - 14:50

Wszystkiego z zaproponowanych próbowałem przed zapytaniem :)

Mam pewne obawy, że karta SIM jest winna aczkolwiek o tyle dziwne, że na poprzednim działało a tu z dnia na dzień już nie chce  :wacko:



#4 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 859 postów
  • SkądŻory

Napisano 19 września 2019 - 07:52

Mam podobny problem, siećc T-Mobile, @Strzala jaką masz sieć?


„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”


#5 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 19 września 2019 - 10:06

Mam w SE analogiczny problem, iOS 12.4 i oczywiście „T-Mobile”!

 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#6 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 września 2019 - 15:23

Rozmawiałem dzisiaj rano zarówno z Apple Support jak i T-Mobile, obecnie jest problem z aktywacją iMessage i FaceTime, podobno w Plusie jest  to samo. U mnie problem powstał po aktualizacji do 13, ale raczej to jest niezależne  od wersji iOSu.


Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#7 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 859 postów
  • SkądŻory

Napisano 20 września 2019 - 16:29

U mnie się rano dano przywróciło, nie wiem jak, nie wiem czemu. Fakt że wyrejestrowywałem nr z imessage przez stronę Apple, ale to i tak nic nie dawało. Od rana działa

„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”


#8 above

above
  • 12 postów

Napisano 20 września 2019 - 21:33

Mam to samo.  caly dzien walcze z aktywacja iMessage na iPhone 11 Pro Max, w T-mobile. nie da sie aktywowowac imessage po numerze telefonu (na adresie email @icloud dziala) ale dla numeru telefonu aktywacja trwa w nieskonczonosc. Reset telefonu, przywracanie ustawien, nowy SIM etc. nie pomagaja. Ale wciaz dostanie dziwne smsy z numeru INFO (zawierajace ciagi cyfr) zakladam ze system probuje aktyowac iMessage. Dzwonilem to supportu Apple, nic wie wiedza. Spotkal sie ktos z tym? 



#9 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 września 2019 - 17:45

Mam to samo.  caly dzien walcze z aktywacja iMessage na iPhone 11 Pro Max, w T-mobile. nie da sie aktywowowac imessage po numerze telefonu (na adresie email @icloud dziala) ale dla numeru telefonu aktywacja trwa w nieskonczonosc. Reset telefonu, przywracanie ustawien, nowy SIM etc. nie pomagaja. Ale wciaz dostanie dziwne smsy z numeru INFO (zawierajace ciagi cyfr) zakladam ze system probuje aktyowac iMessage. Dzwonilem to supportu Apple, nic wie wiedza. Spotkal sie ktos z tym? 

 

Tak, spójrz na moj komentarz powyzej  :) , iphone Xr po auktualizji do 13.0, miejmy nadzieje że rozwiażą to do wtorku. W miedzyczasie, zadzwoń do T-Mobile i susz im głowe bo im wiecej zgloszeń dostaną to szybciej sie do tego zabiorą


Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#10 above

above
  • 12 postów

Napisano 21 września 2019 - 20:37

Dzięki. Eskaluje w T ale twierdzą że to niech ich wina tylko Apple. Apple twierdzi że to coś u operatora:) a ja tymczasem dostaje codziennie dziesiątki smsów z INFO z cyferkami i liczbami:p no dobra, może 13.1 to naprawi....

#11 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 859 postów
  • SkądŻory

Napisano 21 września 2019 - 20:48

Tylko za każdy taki SMS płacisz coś około 30 groszy

„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”


#12 karolz

karolz
  • 20 postów

Napisano 21 września 2019 - 20:52

Dzięki. Eskaluje w T ale twierdzą że to niech ich wina tylko Apple. Apple twierdzi że to coś u operatora:) a ja tymczasem dostaje codziennie dziesiątki smsów z INFO z cyferkami i liczbami:p no dobra, może 13.1 to naprawi....


Niestety na 13.1 to samo

#13 above

above
  • 12 postów

Napisano 21 września 2019 - 20:54

Patrzyłem na billingu. Nie mam żadnych wychodzących smsów zagranicznych, nic się nie wysyła do UK.

Niestety na 13.1 to samo


Więc może to wina T-mobile a nie Apple?

#14 stanior

stanior
  • 9 postów

Napisano 21 września 2019 - 21:44

Mam to samo. caly dzien walcze z aktywacja iMessage na iPhone 11 Pro Max, w T-mobile. nie da sie aktywowowac imessage po numerze telefonu (na adresie email @icloud dziala) ale dla numeru telefonu aktywacja trwa w nieskonczonosc. Reset telefonu, przywracanie ustawien, nowy SIM etc. nie pomagaja. Ale wciaz dostanie dziwne smsy z numeru INFO (zawierajace ciagi cyfr) zakladam ze system probuje aktyowac iMessage. Dzwonilem to supportu Apple, nic wie wiedza. Spotkal sie ktos z tym?


cześć , od czasu aktualizacji do ios 13 mam to samo w iphonie xs i tez jestem w tmobile. podobno problem leży po stronie apple, tak powiedziano mi w tmobile.

#15 karolz

karolz
  • 20 postów

Napisano 22 września 2019 - 10:48

Informacja jaką uzyskałem dziś od T-Mobile:

 

Czekają na odpowiedź od Apple, ustalają po czyjej stronie leży wina,

Kasę za sms'y zwrócili, zalecili wyłączyć imessage i facetime do czasu rozwiązania problemu aby nie nabijać bez potrzeby rachunku.



#16 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 22 września 2019 - 11:24

Z tymi opłatami za aktywację iMessage w T-Mobile to jest problem od lat. Jako jedyny z oficjalnych telekomów w Polsce (z tych będących partnerami Apple) pobierają pieniądze za aktywację iMessage. Ale nie oni jedni - np. w Irlandii dwa z trzech telekomów pobierają taką opłatę. 

Uważam, że Apple powinno rozwiązać ten problem. Powinni zapewnić osobny numer aktywacyjny dla każdego kraju lub wymóc na operatorach, by nie pobierali opłaty za takie wiadomości. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#17 above

above
  • 12 postów

Napisano 22 września 2019 - 13:29

Ja akurat nie mam opłat żadnych i żadne smsy do UK nie wychodzą, dostaje za to ciągle smsy z INFO. No i oczywiście imessage na numerze telefonu nie da się aktywować.

#18 karolz

karolz
  • 20 postów

Napisano 22 września 2019 - 14:25

Ja akurat nie mam opłat żadnych i żadne smsy do UK nie wychodzą, dostaje za to ciągle smsy z INFO. No i oczywiście imessage na numerze telefonu nie da się aktywować.


Ja też myślałem, że mi nie nalicza za te sms’y, okazało się, że na 60 zł naliczyli.

#19 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 września 2019 - 16:10

Ja też myślałem, że mi nie nalicza za te sms’y, okazało się, że na 60 zł naliczyli.

Dokładnie, mi już od czwartku ponad 6zł naliczyli, na szczęście w porę wyłączyłem iM i FT i czekam na rozwiązanie problemu. 

Myślę jednak, że to prędzej wina Tm niż Apple, ale obie strony udają, że to nie ich problem.

Na logikę, skoro w PL to TYLKO dotyczy TM i ewentualnie Plusa, to jest dale mnie oczywiste, po której stronie jest coś nie tak :)


Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#20 above

above
  • 12 postów

Napisano 22 września 2019 - 20:37

Support Apple polecił mi zmianę hasła do iCloud. Podobno to "odświeża" procedurę rejestracji.



#21 stanior

stanior
  • 9 postów

Napisano 22 września 2019 - 20:48

daj znać czy coś pomogła zmiana hasła w icloud

#22 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 września 2019 - 22:36

Support Apple polecił mi zmianę hasła do iCloud. Podobno to "odświeża" procedurę rejestracji.

Pomogło? Czy dalej nic?


Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#23 above

above
  • 12 postów

Napisano 22 września 2019 - 23:37

Nie wiem czemu ale odrzuca mi zmianę hasła. Hm... może to faktycznie coś z tym. Czy ktoś jeszcze próbował?

#24 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 września 2019 - 13:52

Nie wiem czemu ale odrzuca mi zmianę hasła. Hm... może to faktycznie coś z tym. Czy ktoś jeszcze próbował?


Apple dzisiaj nic nowego mi nie zaproponowało, „zrob rest ogólny ustawień „ to już zaczyna być irytujące, ciekawe jak długo będziemy czekać na rozwiązanie tego problemu

Użytkownik iPhone HAL edytował ten post 23 września 2019 - 13:52

Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#25 stanior

stanior
  • 9 postów

Napisano 23 września 2019 - 14:03

w najbliższy czwartek ma być jakaś poprawka do ios 13 i w tym nadzieja




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych