Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro Retina 2015 Autoryzowany serwis który wykonuje więcej niż podstawą diagnostykę baterii.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 sadowski

sadowski
  • 87 postów

Napisano 11 sierpnia 2019 - 17:58

Poszukuje autoryzowanego serwisu który sprawdzi dokładnie baterie w moim MacBooku a nie wykona tylko testy diagnostyczne uruchamiając z wciśniętym przyciskiem D  :lol: 

I sprawdzi czy lekkie wgięcie na obudowie odbiło się na baterii czy nie ma z tym nic wspólnego, a nie tylko oceni na oko ze wgięte więc to pewnie przez to bateria się tak zachowuje.

 

Pacjent to MacBook Pro Retina 13" Early 2015

Wciąż na gwarancji wykupione AppleCare Protection Plan

 

Najlepiej jakieś testy pod obciążeniem i sprawdzeniu jak reaguje bateria i jak jej parametry się zmieniają przy tym.

 

Bo to nie jest normalne że % naładowania baterii skacze od 7% do 12 %, czy od 15 do 20 % Nie ważne czy jest obciążony czy nie bo w spoczynku tez to się dzieje.

Tak samo jak design Capacity od 79 % Wartości fabrycznej do 86 %.

 

Tutaj zamieszczam linki do zdjęć z informacjami o baterii i do zdjęć obudowy z widocznym lekkim wgięciem.

 

https://www.icloud.c...#B0Q5BydzFTx8vi

 

https://www.icloud.c...B0QGlxzuqGCUBQD

 

Najlepiej jak serwis autoryzowany by się wypowiedział na ten temat.

 

Cortland wam dziękuję od razu  :angry:

Kilka razy był sprzęt u was na baterie był 2 razy zgłaszany (3 razy ogółem) i jedynie za ostatnim razem byłą oferta naprawy baterii poprzez wymianę Topcase za ponad 2000 zł mimo że jest aktywna wciąż gwarancja.

Żadnej odpowiedzi nie było jak pytałem o co chodzi o jakie uszkodzenie, czy to ma wpływ na baterie bo jest minimalne, jak również prosiłem po kontakcie z Apple o wykonanie dokładniejszych testów baterii to nie było żadnej odpowiedzi od was, więc zrezygnowałem i sprzęt wrócił do mnie nienaprawiony.

 

 



#2 notedeagle

notedeagle
  • 567 postów

Napisano 12 sierpnia 2019 - 10:17

Odezwij się do serwis.me (nawet tutaj na forum) jak nie oni to już chyba nikt ci nie pomoże ;) 


iPhone 6s --> iPhone X 64GB Space Grey, MacBook Air 2017


#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 566 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 12 sierpnia 2019 - 10:44

Miałem się nie wypowiadać ale skoro zostałem wywołany...

Jeśli chodzi o ten komputer, który u nas już był i został odesłany bez naprawy, bo ekran i top case z baterią miały inny numer seryjny niż te, które były w nim zamontowane podczas wcześniejszej naprawy to ja pozwolę sobie nie komentować tego tematu.


  • notedeagle lubi to

Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#4 sadowski

sadowski
  • 87 postów

Napisano 12 sierpnia 2019 - 11:01

Miałem się nie wypowiadać ale skoro zostałem wywołany...

Jeśli chodzi o ten komputer, który u nas już był i został odesłany bez naprawy, bo ekran i top case z baterią miały inny numer seryjny niż te, które były w nim zamontowane podczas wcześniejszej naprawy to ja pozwolę sobie nie komentować tego tematu.

 

Skąd u was takie negatywne nastawienie do mojej osoby ?  :)

Nie chce tego opisywać bo nie wiem jak było czy ktoś przede mną coś robił z laptopem, w innym serwisie bez problemów została wymieniona matryca 2 razy bo 1 miała wadę fabryczną, jak również zdalna diagnostyka Apple nie wykazała żadnych nieprawidłowości.

 

Może zmienimy te negatywne opinie wzajemne i spróbujemy po raz 3 ? Nie patrząc na przeszłość.



#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 566 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 12 sierpnia 2019 - 11:14

Czyli jednak. Tak, widziałem, że matryca została wymieniona, bo zwyczajnie nikt tego nie sprawdził. My sprawdzamy wszystko dokładnie. U nas wymiana baterii nie była by możliwa, bo top case z baterią ma inny numer seryjny niż ten, który powinien być zamontowany w tym komputerze.

Pomijając te kwestie: serwis autoryzowany nie ma możliwości ani potrzeby przeprowadzania jeszcze dokładniejszej diagnostyki baterii. Robimy nasz standardowy test i on wszystko sprawdza, w zależności od jego wyniku albo wymieniamy baterie na gwarancji gdy ma usterkę, albo proponujemy płatnie gdy jest naturalnie zużyta, albo oddajmy jeśli wychodzi, że jest sprawna.

Pojemność baterii wyświetlana przez jakieś kokonut batery nie jest dla nas istotna, tylko to co pokazuje nasza diagnostyka.

Pojemność baterii może się zmieniać w zależności od wielu czynników i nie ma w tym nic dziwnego, że raz jest 79%, a raz 83%.

Top case wymieniany na gwarancji albo w obniżonej cenie z powodu problemu z baterią nie może mieć większych uszkodzeń mechanicznych. Po zdjęciach trudno powiedzieć jakie to są uszkodzenia, ale wygląda na wygięty, więc ja bym tego na gwarancji raczej nie zrobił. Niezależnie czy wygięcie to ma jakikolwiek związek z baterią.

 

Pozdrawiam serdecznie.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 12 sierpnia 2019 - 11:20

  • kristof461, makemymind i notedeagle lubią to

Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#6 sadowski

sadowski
  • 87 postów

Napisano 29 sierpnia 2019 - 15:38

Sprawa zakończona Cortland zwracam honor jesteście najlepsi  :)

Ostatecznie na gwarancji w ramach Apple Care zostały wymienione Klawiatura z obudową i baterią i głośniki bo w miedzy czasie pojawił się problem z nimi.

 

Oczywiście jak zawsze na każdym z 3 dokumentów naprawy od Cortland Apple Service Toolkit jak i testy zlecone przez producenta sprzętu nie wykazały nieprawidłowości.

Więc ciężko mi się odnieść do waszej opinii SERWIS.ME na temat tego że była jakaś niezgodność nr seryjnych. Bo nie przedstawiliście żadnych dowodów na to a w innym serwisie nie wykazane został żadne nieprawidłowości.

Więc macie problem chyba tylko z przyjmowaniem urządzeń ode mnie wiemy dlaczego :P

Jeśli by coś było nie tak to podczas którejś z 3 napraw w Cortland była by jakaś informacja na ten temat, albo może po prostu to nie miało znaczenia skoro części są oryginalne, pewnie szukacie tylko powodu SERWIS.ME by nie naprawiać gwarancyjne tylko odpłatnie i zarabiać.

 

I informuję że została zgłoszona oficjalna skarga na SERWIS.ME o naruszenie prywatności i przeglądanie historii serwisowej urządzenie nie będąc do tego upoważnionym bo sprzętu fizycznie u was już nie było.



#7 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 1 996 postów

Napisano 29 sierpnia 2019 - 15:42

może po prostu to nie miało znaczenia skoro części są oryginalne, pewnie szukacie tylko powodu SERWIS.ME by nie naprawiać gwarancyjne tylko odpłatnie i zarabiać.

A to Ty sądzisz, że autoryzowane serwisy nie zarabiają na naprawach gwarancyjnych?



#8 sadowski

sadowski
  • 87 postów

Napisano 29 sierpnia 2019 - 15:48

A to Ty sądzisz, że autoryzowane serwisy nie zarabiają na naprawach gwarancyjnych?

Może trochę w zły sposób napisałem. Pewnie że zarabiają ale na pewno więcej z odpłatnej naprawy na koszt 2000 zł wymiana matrycy lub top case.



#9 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 051 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 31 sierpnia 2019 - 10:34

To nie miejsce na wewnętrzne tarcia użytkowników.Temat uważam za wyczerpany sądząc z postu #6. Zamykam.

P.S. Jeśli Serwis.me chce się ustosunkować - proszę o kontakt na PW.
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych