Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch 4 połączenie nieudane.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 skolodziejczyk

skolodziejczyk
  • 103 postów

Napisano 01 sierpnia 2019 - 17:07

Witam, zainstalowałem najnowszego ios oraz aw os i zaczał sie problem z połączeniami wykonywanymi poprzez aw. Po odebraniu lub nawiazaniu połączenia po kilku chwilach rozmowy aw rozłącza sie z komunikatem połączenie nieudane.



#2 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 01 sierpnia 2019 - 20:10

Jaki numer bety?

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#3 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 sierpnia 2019 - 15:12

może inna wersja operatora?



#4 pankociolek

pankociolek
  • 4 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 sierpnia 2019 - 19:38

Cześć, od tygodnia mam problem z internetem, a raczej jego brakiem w AW. eSIM niby poprawnie zainstalowany, pokazuje, że wszystko jest, jednak aw nie jest w stanie sam połączyć się z siecią - musi być w zasięgu telefonu/wifi.

 

iphone 7 z najnowszą publiczną betą iOS 13, aw na najnowszym sofcie 5.3 (16U569).

Przejścia mam niezwykłe, rozmowy z technikami orange, ale także z infolinią apple to jest takie kuriozum, że nie wiem od czego zacząć.



#5 15051973

15051973
  • 33 postów

Napisano 13 sierpnia 2019 - 07:23

Cześć, od tygodnia mam problem z internetem, a raczej jego brakiem w AW. eSIM niby poprawnie zainstalowany, pokazuje, że wszystko jest, jednak aw nie jest w stanie sam połączyć się z siecią - musi być w zasięgu telefonu/wifi.

 

iphone 7 z najnowszą publiczną betą iOS 13, aw na najnowszym sofcie 5.3 (16U569).

Przejścia mam niezwykłe, rozmowy z technikami orange, ale także z infolinią apple to jest takie kuriozum, że nie wiem od czego zacząć.

wgraj oficjalny soft IOs 12.4, zrób resety i zobacz. Masz BETE a na niej zawsze moze coś być nie tak, Orange ze swoimi usługami wspiera tylko oficjalne wersje orogramowania a nie wersje beta. 



#6 B3N14M1N

B3N14M1N
  • 30 postów

Napisano 10 października 2019 - 17:56

Mam to samo. Tyle że najnowszy iOS 13 i WatchOS... Watch jakby rozłącza zaraz po nawiązaniu połączenia...przez FaceTime praktycznie zawsze rozłącza praktycznie natychmiast.

Ktoś dzwoni do Ciebie dajesz obierz po czym rozłącza....

 

iOS taki stabilny :)

 

Zgłosiłem błąd Apple ale myślę, że powinieneś to zgłosić Apple.

 

Czy znalazł ktoś rozwiązanie tego problemu?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych