Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Distribution Certificate wygasa w ciągu 30 dni - pytanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MrNorbi

MrNorbi
  • 398 postów
  • SkądTłuszcz

Napisano 16 lipca 2019 - 14:51

Hej,

Moja aplikacja jest już prawie rok w App Store i niedawno otrzymałem maila, który jest pewnie znany programistom. Treść wygląda mniej więcej tak:

 

"Dear Norbert,   Your iOS Distribution Certificate will no longer be valid in 30 days. To generate a new certificate, sign in and visit Certificates, Identifiers & Profiles.  

Certificate: iOS Distribution"

 

 

Nie jestem programistą, tylko po prostu właścicielem aplikacji i chciałbym się zapytać, czy te certyfikaty mają wpływ na aplikację w App Store? Czy jak coś usunę, źle wygeneruję certyfikat itp. to czy z aplikacją może się coś stać i np. zniknąć z App Store? Macie może jakieś tutoriale, jak odnowić certyfikat krok po kroku, żeby nic nie popsuć? :)

 

Z góry dziękuję za odpowiedź!



#2 Cubaza

Cubaza
  • 2 postów

Napisano 30 lipca 2019 - 10:26

Cześć,

Ogólnie to distibution certificate nie ma żadnego powiązania z już umieszczoną aplikacją w AppStore. Aplikacja raz umieszczona nie zostanie usunięta w momencie kiedy wygaśnie certyfikat do dystrybucji. Problem pojawi się w momencie kiedy będziesz chciał wykonać aktualizację aplikacji. Nie wykonasz tego w momencie kiedy nie będziesz miał aktywnego certyfikatu. Jednak wtedy będziesz mógł(bądź osoba, która kontem zarządza) będzie musiała dodać nowy certyfikat.