Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac podejrzenie źle podłączonego mikrofonu przez serwis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nawrotex

Nawrotex
  • 8 postów

Napisano 12 lipca 2019 - 17:11

Odebrałem niedawno z autoryzowanego serwisu iMac'a 2017, w którym wymieniana była matryca na nówke i zauważyłem dzisiaj, że wbudowany mikrofon prawie wcale nie wyłapuje dzwięku (mikrofon rejestruje mój głos tylko wtedy gdy mówie bardzo głośno i bardzo blisko iMaca, a i tak dzwięk ten jest strasznie stłumiony tak jakbym mówił z końca pokoju), jedynie dzwięki odtwarzane przez system czyli np. włączany fimik na YouTube albo piosenka z Spotify są normalnie wykrywane i odtwarzane.

 

Moge się mylić ale przypuszczam, że podczas wymiany matrycy serwis źle podpiął mikrofon? Nie wiem czy tak się da ale wcześniej mikrofon działał (przed serwisem) i tak jak mówie mikrofon rejestruje tylko dzwięki systemowe. Dodam tylko, że jak podłącze zewnętrzny mikrofon to wszystko śmiga.



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 5 984 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 13 lipca 2019 - 10:28

Tylko czego od nas oczekujesz? W te pędy do serwisu na i niech poprawiają..... nic innego nikt Ci nie poleci.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 lipca 2019 - 21:29

Były podobne przypadki opisywane na (chyba innym) forum, ale dotyczyły serwisów nieautoryzowanych lub indywidualnych użytkowników, gdzie do zamknięcia iMaca (np. po wymianie dysku na SSD) użyto niewłaściwych materiałów do sklejenia co okazało się bezpośrednią przyczyną problemów z mikrofonem.

Czy jesteś pewien, że oddałeś do ASA ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 507 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 16 lipca 2019 - 07:59

Tak, taśmy do sklejenia ekranu wzięli od starszego modelu i zakleili mikrofon. Każdy się kiedyś uczy i popełnia błędy, ale ja robię test audio po złożeniu komputera i widzę czy wszystko działa jak należy, tutaj widać komuś testów po naprawie zrobić się nie chciało.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych