Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro A1706 odzyskanie danych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 michmbp

michmbp
  • 1 postów

Napisano 09 lipca 2019 - 12:39

Posiadam MacBooka Pro A1706 (z touchbarem). Komputer przestał się uruchamiać. Dostałem już wycenę na wymianę płyty głównej jednak zakłada ona zwrot starej płyty do serwisu. Na coś takiego nie mogę się zgodzić ponieważ mam tam swoje dane, które potrzebuje odzyskać. Czy ktoś spotkał się już z takim problemem? Jest jakiś sposób na odzyskanie danych z uszkodzonej płyty?

Sprawdziłem swoje backupy ale niestety są stare i nie ma na nich rzeczy na których mi zależy.



#2 PRW07

PRW07
  • 344 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 09 lipca 2019 - 20:34

1. Naprawa płyty poza serwisem autoryzowanym. Może to być nawet nie całkowita naprawa,  aby tylko płyta ruszyła w trybie dysku zewnętrznego.

2. Przelutowanie kości dysku z uszkodzonej płyty na sprawną - operacja dość skomplikowana i nie każdy serwis się podejmie.

3. Odczyt danych z kości dysku - musi być odpowiednie narzędzie. Dane będą odzyskane gdy nie było ustawiono szyfrowania danych. 



#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 733 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 10 lipca 2019 - 09:52

W serwisie autoryzowanym mamy od Apple urządzenie do zgrywania danych z tej płyty głównej. Płyta ma złącze do odzysku danych, podłącza się ją przewodami do tego urządzenia, a urządzenie do innego komputera i dysk z płyty jest widoczny normalnie jak pendrive, można wszystko zgrać bez najmniejszego problemu. Serwis autoryzowany powinien to zaproponować.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych