Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro (15-inch, Mid 2015, nr ser G8WN) - ciągle rozłączanie sieci przez Ethernet


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ms.dommy

ms.dommy
  • 12 postów

Napisano 05 lipca 2019 - 08:28

Cześć,

 

Mam problem z siecią w moim MacBook Pro (15-inch, Mid 2015, nr ser G8WN), która pojawiła się dość niedawno, a z tego maca korzystam już jakieś 1,5 roku. 

 

Parę razy dziennie przerywa mi połączenie, które czasem wraca samo, czasem, nie (muszę zresetować maca albo odłączyć kabel). Internet mam podłączony przez kabel Ethernet do stacji dokującej THUNDERBOLT 2 Docking Station firmy i-tec, a tą stację mam podłączoną do portu Thunderbolt 2.

 

Do tego w momencie kiedy nie mam sieci, w Preferencjach sieci wyświetla się, że połączenie jest, kabel jest prawidłowo podłączony i wykrywa sieć po IP.

 

Próbowałam już paru sposobów znalezionych w google jak to naprawić, ale żaden nie pomógł. Nie znam się też za bardzo na macach więc boję się sama grzebać w terminalu.

 

Czy ktoś wie jak to naprawić? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc!

 

Dodałam posta tutaj, bo wydaje mi się, że to jednak problem z kartą sieciową, ale mogę się mylić. Jeśli tak, to proszę o sugestię do jakiej kategorii przenieść posta.

 

 

Dominika


Użytkownik ms.dommy edytował ten post 05 lipca 2019 - 08:32


#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 05 lipca 2019 - 08:33

Ja bym zaczął od sprawdzenia z innym adapterem.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 ms.dommy

ms.dommy
  • 12 postów

Napisano 05 lipca 2019 - 08:38

Ja bym zaczął od sprawdzenia z innym adapterem.

 

Sprawdzałam z przejściówką Thunderbolt-Ethernet i jest to samo. :( 



#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 05 lipca 2019 - 10:26

A na innej sieci w innym miejscu?


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 ms.dommy

ms.dommy
  • 12 postów

Napisano 05 lipca 2019 - 11:35

A na innej sieci w innym miejscu?

 

To musiałabym sprawdzić. Ale to raczej nie jest problem z siecią, bo jest to sieć w biurze i wszyscy nie mają tego problemu, a też mają macbooki. 



#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 lipca 2019 - 21:57

Sprawdzałam z przejściówką Thunderbolt-Ethernet i jest to samo. :(

Sprawdź inny kabel łączący gniazdko w ścianie z komputerem.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#7 ms.dommy

ms.dommy
  • 12 postów

Napisano 10 lipca 2019 - 16:07

Sprawdź inny kabel łączący gniazdko w ścianie z komputerem.

 

To samo. Do tego mam jeszcze chyba problem z połączeniem Wifi, bo kiedy nie mam internetu z kabla to próbowałam podłączyć się do udostępnianego internetu z innego macbooka i też nie miałam sieci... 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych