Cześć,
Mam problem z siecią w moim MacBook Pro (15-inch, Mid 2015, nr ser G8WN), która pojawiła się dość niedawno, a z tego maca korzystam już jakieś 1,5 roku.
Parę razy dziennie przerywa mi połączenie, które czasem wraca samo, czasem, nie (muszę zresetować maca albo odłączyć kabel). Internet mam podłączony przez kabel Ethernet do stacji dokującej THUNDERBOLT 2 Docking Station firmy i-tec, a tą stację mam podłączoną do portu Thunderbolt 2.
Do tego w momencie kiedy nie mam sieci, w Preferencjach sieci wyświetla się, że połączenie jest, kabel jest prawidłowo podłączony i wykrywa sieć po IP.
Próbowałam już paru sposobów znalezionych w google jak to naprawić, ale żaden nie pomógł. Nie znam się też za bardzo na macach więc boję się sama grzebać w terminalu.
Czy ktoś wie jak to naprawić? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc!
Dodałam posta tutaj, bo wydaje mi się, że to jednak problem z kartą sieciową, ale mogę się mylić. Jeśli tak, to proszę o sugestię do jakiej kategorii przenieść posta.
Dominika
Użytkownik ms.dommy edytował ten post 05 lipca 2019 - 08:32