Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

zawieszający się iMac (Retina 5K, 27-inch, 2017)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 nokey

nokey
  • 7 postów

Napisano 28 czerwca 2019 - 16:40

Mam pytanie

Co zrobić z zawieszającym się systemem na iMac (Retina 5K, 27-inch, 2017). Co jakiś czas mój iMac zawiesza się (kolorowa piłeczka) a po chwili zegar zatrzymuje się.

Już byłem z tym w serwisie ale pozamieniali kości pamięci w gniazdach bo miałem 2x16 i 2x4 GB. Potem dokupiłem jeszcze 2x16 takie same. Mam teraz 64GB pamięci

a problem pozostał. Czy jest jakieś oprogramowanie, które na bieżąco monitoruje procesy aby ustalić przyczynę ?



#2 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 28 czerwca 2019 - 17:41

A w logi patrzyłeś? Czy po uruchomieniu Maca w trybie "bezpiecznym" problem występuje? Etrecheck też co-nieco mógłby podpowiedzieć, bo potencjalnych przyczyn "jak mrówków"… ;)



#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 01 lipca 2019 - 08:31

Taki objaw często występuje przy uszkodzonym dysku. Sprawdź go.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#4 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 02 lipca 2019 - 08:04

Taki objaw często występuje przy uszkodzonym dysku. Sprawdź go.

 

Dokładnie. Jaki masz dysk?


Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl


#5 biznonaci

biznonaci
  • 2 postów

Napisano 09 lipca 2019 - 14:24

podpinam się pod temat mam ten sam problem, iMAC Pro zawiesza się po chwili zamyka aplikacje

 

macOS High Sierra

wersja 10.13.6 (17G65)

iMAC Pro 27 Retina 5K Intel Xeon W 3.2GHz 8-Core 32GB 1TB SSD Radeon Pro Vega 56 8GB






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych