Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uszkodzony HDD i brak możliwości instalacji OSX


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kacper Kalisz

Kacper Kalisz
  • 2 postów

Napisano 17 maja 2019 - 22:28

Witam! :D

Drodzy koledzy i koleżanki niedawno spotkała mnie ogromna tragedia, w moim Macbook'u Pro z 2010r. (A1286) Uszkodził się HDD, dosłownie jak go rozebrałem to w środku znalazłem luźne elementy. Zakupiłem nowy dysk, tym razem SSD, kumpel na mac'u nagrał mi instalkę na pendrive takiego systemu jak miałem wcześniej czyli High sierra. Problem w tym że Mac nie może załadować tej instalki. W momencie rozruchu przyciskam "options", wybieram mój pendrive, zaczyna się ładować i na około 50% nagle pasek ładowania znika i mam white screen'a. Pomyślałem sobie że może być uszkodzone coś więcej i postanowiłem spróbować zainstalować Windowsa tylko do sprawdzenia sprzętu. Instalacja przebiegła bez najmniejszego problemu, lecz jednak zależy mi aby posiadać OSX. Dodam że wcześniej komputer zabezpieczony był hasłem które oczywiście znam. Ktoś może ma jakieś pomysły ? Proszę o pomoc :)



#2 Iro

Iro
  • 6 628 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 18 maja 2019 - 15:52

Możliwe, że instalka jest źle zrobiona.


Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl


#3 Kacper Kalisz

Kacper Kalisz
  • 2 postów

Napisano 20 maja 2019 - 06:14

Instalka na 100% jest dobra, próbowałem już kilka i ciągle jest to samo

#4 Murgal

Murgal
  • 909 postów

Napisano 20 maja 2019 - 07:37

Skąd ta pewność? 

 

Podmień pendrive i zrób jeszcze raz instalkę z terminala. 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone XS MAX 256GB SG | AW S IV 44mm LTE | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 445 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 20 maja 2019 - 07:49

A ten Windows się zainstalował i komputer na nim działa? Czy tylko instalacja przebiegła, a nie uruchamiałeś go i nie sprawdzałeś na Windowsie? Bo to co opisujesz czyli biały ekran po pasku uruchamiania systemu to książkowy objaw uszkodzenia układu graficznego w tym modelu MacBooka.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych