Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Faktura app store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 pito

pito
  • 25 postów

Napisano 17 maja 2019 - 09:05

Ktoś z Was coś ostatnio zamawiał w App store? Ja ostatnio 2 aplikacje i w stopce mam piękny ciąg jak widać. 40 minut na infolinii Apple, najpierw polski pracownik, potem zagraniczny, w sumie ten zagraniczny chciał mi wmówić że tutaj nie mają być dane Apple tylko dane sprzedawcy oprogramowania. Coś się zmieniło w ostatnim czasie? Bo kiedyś na 100% na fakturach były tutaj dane Apple przed NIPem Apple. Problem póki co nie rozwiązany, rzekomo komuś dalej przekażą, ale nie mam przekonania że uda im się wyeliminować ten "bardzo skomplikowany" błąd.

 

Załączony plik  stopka faktury.jpg   24,96 KB   0 Ilość pobrań


Macbook Pro 2015, iPad Air 2019


#2 winmaciek

winmaciek
  • 1 136 postów

Napisano 17 maja 2019 - 09:18

No faktycznie im się coś popsuło - u mnie faktury z ostatniego tygodnia też są „popsute”. Tzn. ta z niedzieli jest już schrzaniona, ale ta z 5 maja jest ok.
  • pito lubi to

iPhone XS, iPad 10.5"


#3 pito

pito
  • 25 postów

Napisano 17 maja 2019 - 10:37

Dzięki, czyli jest cień szansy że to naprawią skoro to nie jest tylko na moim koncie :)


Macbook Pro 2015, iPad Air 2019


#4 pito

pito
  • 25 postów

Napisano 29 maja 2019 - 19:05

Walczą z tym skomplikowanym problemem już 2 tygodnie. Nawet z Texasu próbowali się do mnie dodzwonić (nie odebrałem), w sumie nie wiadomo czemu bo sprawa prosta jak drut i wszystko mają na tacy podane co jest nie tak włącznie ze screenem.


Macbook Pro 2015, iPad Air 2019


#5 winmaciek

winmaciek
  • 1 136 postów

Napisano 29 maja 2019 - 22:41

Problem jest aktualny - zakup z soboty ma go.

iPhone XS, iPad 10.5"





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych