Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mac Mini 2018. Magic Mouse notorycznie przerywa połączenie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 blackbox01

blackbox01
  • 4 postów

Napisano 14 maja 2019 - 21:04

Od niedawna jestem właścicielem Mac Mini 2018 i3. Od samego początku, mam również problem z myszką. Nieustannie rozłącza połączenie. Czasem potrafi zrobić to kilka razy w ciągu minuty. Nie udało mi się pracować dłużej niż 20 min bez zakłóceń. 

Klawiatura (Magic Keyboard) działa bez zarzutu. Mysz to A1296 3Vdc.

Próbowałem już wszystkiego co znalazłem na różnych forach.

 

- wymiana baterii na nowe

- wymiana baterii na akumulatorki

- podłożenie kawałka taśmy pod klapkę by baterie się nie ruszały

- przetarcie styków alkoholem izopropylowym

- ponowna konfiguracja

- resetowanie ustawień bluetooth

- prób z inną myszką (ten sam model)

 

 Liczę na jakieś pomysły, rady.



#2 Kowadełko

Kowadełko
  • 335 postów

Napisano 16 maja 2019 - 05:38

Zrób jeszcze reset SMC  https://support.appl.../pl-pl/HT201295



#3 blackbox01

blackbox01
  • 4 postów

Napisano 16 maja 2019 - 13:15

Zrób jeszcze reset SMC  https://support.apple.com/pl-pl/HT201295

 Nie pomaga. Znalazłem wątek na forum anglojęzycznym, który sugeruje, że ten problem występuje od 2018r i był zgłaszany do Apple. Kiepsko to ogarnęli.



#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 maja 2019 - 02:20

 Nie pomaga. Znalazłem wątek na forum anglojęzycznym, który sugeruje, że ten problem występuje od 2018r i był zgłaszany do Apple. Kiepsko to ogarnęli.

Mysz kupiłeś nową w salonie czy "okazja za pół ceny" ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 Murgal

Murgal
  • 909 postów

Napisano 20 maja 2019 - 08:28

Nie masz w okolicy routera 2.4ghz? U mnie dokładnie ten sam problem był z Magic Keyboard i Magic Trackpad - wywalenie routera 2.4 ghz ( wyłączenie tego zakresu ) rozwiązało problem. 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone XS MAX 256GB SG | AW S IV 44mm LTE | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 456 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 20 maja 2019 - 08:33

O tym samym pomyślałem. Ja mam pod biurkiem router i też czasem takie cuda się dzieją.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#7 blackbox01

blackbox01
  • 4 postów

Napisano 20 czerwca 2019 - 13:26

Wybaczcie za brak informacji. 

 

Mysz kupiłeś nową w salonie czy "okazja za pół ceny" ?

 Nowa. Następnie wymieniona w cortland na kolejną i nadal to samo. Tak, że nie udało Ci się z diagnozą, ale dzięki za zaangażowanie.

 

 

Nie masz w okolicy routera 2.4ghz? U mnie dokładnie ten sam problem był z Magic Keyboard i Magic Trackpad - wywalenie routera 2.4 ghz ( wyłączenie tego zakresu ) rozwiązało problem. 

 

O tym samym pomyślałem. Ja mam pod biurkiem router i też czasem takie cuda się dzieją.

 

W okolicy? Ok 5m za jedną ścianą w pomieszczeniu jest tp link. Niestety ma tylko 2.4ghz i jestem skazany na używanie tego sprzętu. 

Ciężki temat. Jakoś z tym żyję, choć bywa to bardzo uciążliwe. 

 

Całkowity brak regularności. 



#8 l.gajewski

l.gajewski
  • 709 postów

Napisano 20 czerwca 2019 - 16:12

Hej, był błąd w macOS bluetooth... masz najnowszy system bo miało to być poprawione. Tymczasowe rozwiązanie - mysz nie na BT,


Użytkownik l.gajewski edytował ten post 20 czerwca 2019 - 16:13


#9 blackbox01

blackbox01
  • 4 postów

Napisano 22 czerwca 2019 - 23:26

Hej, był błąd w macOS bluetooth... masz najnowszy system bo miało to być poprawione. Tymczasowe rozwiązanie - mysz nie na BT,

Nowy mac mini z cortland :(.



#10 Kowadełko

Kowadełko
  • 335 postów

Napisano 23 czerwca 2019 - 10:14

System czy masz najnowszy, a nie sprzet :D



#11 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 25 czerwca 2019 - 20:06

... Tak, że nie udało Ci się z diagnozą, ale dzięki za zaangażowanie.

 

To nie była diagnoza, tylko pytanie uzupełniające bo "zapomniałeś" napisać o pochodzeniu myszy bo to jest dość stary model myszy (tego modelu nie ma w sprzedaży w sklepach od kilku już lat), więc i jej stan może być "różny" i podróbek z Chin była cała masa nawet na krajowym Allegro.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych