Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mac Mini 2018. Magic Mouse notorycznie przerywa połączenie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 blackbox01

blackbox01
  • 2 postów

Napisano 14 maja 2019 - 21:04

Od niedawna jestem właścicielem Mac Mini 2018 i3. Od samego początku, mam również problem z myszką. Nieustannie rozłącza połączenie. Czasem potrafi zrobić to kilka razy w ciągu minuty. Nie udało mi się pracować dłużej niż 20 min bez zakłóceń. 

Klawiatura (Magic Keyboard) działa bez zarzutu. Mysz to A1296 3Vdc.

Próbowałem już wszystkiego co znalazłem na różnych forach.

 

- wymiana baterii na nowe

- wymiana baterii na akumulatorki

- podłożenie kawałka taśmy pod klapkę by baterie się nie ruszały

- przetarcie styków alkoholem izopropylowym

- ponowna konfiguracja

- resetowanie ustawień bluetooth

- prób z inną myszką (ten sam model)

 

 Liczę na jakieś pomysły, rady.



#2 Kowadełko

Kowadełko
  • 300 postów

Napisano 16 maja 2019 - 05:38

Zrób jeszcze reset SMC  https://support.appl.../pl-pl/HT201295



#3 blackbox01

blackbox01
  • 2 postów

Napisano 16 maja 2019 - 13:15

Zrób jeszcze reset SMC  https://support.apple.com/pl-pl/HT201295

 Nie pomaga. Znalazłem wątek na forum anglojęzycznym, który sugeruje, że ten problem występuje od 2018r i był zgłaszany do Apple. Kiepsko to ogarnęli.



#4 bee3

bee3
  • 3 770 postów

Napisano 20 maja 2019 - 02:20

 Nie pomaga. Znalazłem wątek na forum anglojęzycznym, który sugeruje, że ten problem występuje od 2018r i był zgłaszany do Apple. Kiepsko to ogarnęli.

Mysz kupiłeś nową w salonie czy "okazja za pół ceny" ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 Murgal

Murgal
  • 908 postów

Napisano 20 maja 2019 - 08:28

Nie masz w okolicy routera 2.4ghz? U mnie dokładnie ten sam problem był z Magic Keyboard i Magic Trackpad - wywalenie routera 2.4 ghz ( wyłączenie tego zakresu ) rozwiązało problem. 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone XS MAX 256GB SG | AW S IV 44mm LTE | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 378 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 20 maja 2019 - 08:33

O tym samym pomyślałem. Ja mam pod biurkiem router i też czasem takie cuda się dzieją.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych