Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Aplikacja nie działa pod internetem mobilnym, ale pod WIFI działa!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zielony_M

Zielony_M
  • 266 postów
  • Skąd0-22

Napisano 10 maja 2019 - 04:57

Witajcie,

Dotyczy: iPhone SE, iOS 12.2, ver. operatora PLAY 36.0.

Problem: Aplikacje BlaBlaCar, Ceneo nie działają pod internetem mobilnym. Dziwne jest to, iż pod WiFi działają. Problem zgłoszony do supportu; rzekomo z aplikacjami jest oK.
U żony na iPhone6, iOS 12.2, PLAY 36.0 te same aplikacje działają. Co może być nie tak?
Wczoraj zresetowałem ustawienia sieciowe. Nie pomogło.

Załączam screeny błędów.

 

EDIT: wcześniej również oczywiście próbowałem reinstalacji owych aplikacji, łącznie z usunięciem danych aplikacji spod ustawień.

Załączone pliki


Użytkownik Zielony_M edytował ten post 10 maja 2019 - 06:16


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 10 maja 2019 - 07:53

A próbowałeś włożyć swoją kartę SIM do telefonu żony?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 10 maja 2019 - 08:36

A w Ustawieniach te aplikacje mają w ogóle dostęp do transmisji danych przez sieć kom.?



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 10 maja 2019 - 09:26

Założyłem, że mają - inaczej pojawiałby się komunikat systemowy „transmisja danych dla aplikacji X jest wyłączona” i raczej nie byłby potrzebny wątek na forum ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 760 postów

Napisano 10 maja 2019 - 10:27

Mi coś dzwoni w głowie - miałem podobny problem - nie działało po LTE, ale jak iPhonowi udostępniłem sieć z innego iPhone, to działało. I najgorsze - nie pamiętam co to było (bo problem rozwiązałem) - wydaj mi się, że wyłączone dane komórkowe dla Ustawienia (albo iCloud Drive??) albo program typu addblocker - nie pamiętam, co pomogło :(



#6 Zielony_M

Zielony_M
  • 266 postów
  • Skąd0-22

Napisano 22 maja 2019 - 15:41

Mea Culpa!
Nie wiem jak to się stanęło się, że faktycznie obie aplikacje były wyłączone z użycia w danych sieciowych.

ZTCP sprawdzałem, zanim szukałem przyczyny głębiej. Tym bardziej, że domyślnie są włączone te opcje dla programów. No nic. Dzięki za pomoc w rozkmince.

PS. System iOS nie wyrzucał żadnego komunikatu, żeby włączyć dane dla tych aplikacji.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych