Witam,
Około tydzień temu oddałem w iSpocie iPhona 6s z uszkodzonym głośnikiem rozmów. Usterka polega na tym, że z głośnika słychać bardzo cichy dźwięk nawet przy maksymalnym ustawieniu głośności. Prowadzenie rozmów w głośnym otoczeniu jest praktycznie niemożliwe.
Dziś dostałem z serwisu iSpot mail o następującej treści
Szanowny Kliencie,
dziękujemy za skorzystanie z usług Serwisu iSpot. Koszt wymiany ekranu w Twoim telefonie wynosi 749.00 zł brutto. Prosimy o wiadomość zwrotną z Twoją decyzją.
Po zatwierdzeniu kosztów, urządzenie zostanie wysłane do Centrum Serwisowego Apple, które przeprowadzi diagnostykę oraz ostatecznie zakwalifikuje telefon do wymiany ekranu. Jeśli zrezygnujesz z naprawy, telefon zostanie odesłany do salonu iSpot, w którym zarejestrowałeś zlecenie lub pod Twój adres korespondencyjny (w przypadku zleceń WWW). Przypominamy, że koszt diagnostyki wynosi 99 zł.
Pozdrawiamy,
Serwis iSpot
Czy ktoś kiedyś naprawiał taką samą usterkę w serwisie iSpot? Mam wrażenie że chcą tylko wyłudzić pieniądze, a nie naprawić telefon.