Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"Uaktualnienie niedostępne dla tego Apple ID"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 rammiro

rammiro
  • 24 postów

Napisano 04 maja 2019 - 14:33

Od momentu zakupu mojego MacBooka Pro (4 miesięcy) mam problem z aktualizacją preinstalowanych aplikacji. Wyświetla się komunikat jak poniżej. Jak to naprawić?

 

 

Zrzut-ekranu-2019-05-4-o-15-30-02.png



#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 04 maja 2019 - 15:47

Masz aplikację zainstalowaną na inne Apple id - nie masz jakiegoś pirata?

Użytkownik DanielF edytował ten post 04 maja 2019 - 15:48

Fallout ...war, war never changes...

#3 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 645 postów
  • Płeć:

Napisano 05 maja 2019 - 06:28

Del
Po sprawdzeniu, wydaje się, że informacja, którą tu wcześniej pisałem jest już nieaktualna.

Spróbuj odinstalować te programy i pobrać jeszcze raz z App StIrena.

Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 05 maja 2019 - 06:36


#4 rammiro

rammiro
  • 24 postów

Napisano 06 maja 2019 - 01:56

Komputer z iSpotu więc chyba pirat nie bardzo.

 

Aplikacje chyba były preinstalowane? Osobiście nigdy mi nie były potrzebne, ale denerwuje, że wszystkie inne potrafią się zaktualizować, a te nie.

 

Dzięki Mikołaj, spróbuję i dam znać.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych