Od momentu zakupu mojego MacBooka Pro (4 miesięcy) mam problem z aktualizacją preinstalowanych aplikacji. Wyświetla się komunikat jak poniżej. Jak to naprawić?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 04 maja 2019 - 14:33
Od momentu zakupu mojego MacBooka Pro (4 miesięcy) mam problem z aktualizacją preinstalowanych aplikacji. Wyświetla się komunikat jak poniżej. Jak to naprawić?
Napisano 04 maja 2019 - 15:47
Użytkownik DanielF edytował ten post 04 maja 2019 - 15:48
Napisano 05 maja 2019 - 06:28
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 05 maja 2019 - 06:36
Napisano 06 maja 2019 - 01:56
Komputer z iSpotu więc chyba pirat nie bardzo.
Aplikacje chyba były preinstalowane? Osobiście nigdy mi nie były potrzebne, ale denerwuje, że wszystkie inne potrafią się zaktualizować, a te nie.
Dzięki Mikołaj, spróbuję i dam znać.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych