Cześć, mam problem z swoim zegarkiem. Złapała go korozja, dosłownie odpada powłoka z kolorem. -Nie ćwiczę w nim i nie pływam, typowe casualowe użytkowanie.
Czy ktoś się orientuje, czy takie rzeczy obejmuje gwarancja?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 26 kwietnia 2019 - 08:11
Cześć, mam problem z swoim zegarkiem. Złapała go korozja, dosłownie odpada powłoka z kolorem. -Nie ćwiczę w nim i nie pływam, typowe casualowe użytkowanie.
Czy ktoś się orientuje, czy takie rzeczy obejmuje gwarancja?
Napisano 26 kwietnia 2019 - 10:44
Czy sprzęt jest jeszcze na gwarancji? Nie mam wielkiej wiedzy na ten temat ale podobno niektórym udało się dostać nowy sprzęt. Z tym że ci wszyscy szczęśliwcy mieli sprzęt na gwarancji. Po niej może być ciężko cokolwiek wskórać. Najlepiej skontaktować się z serwisem albo spróbować bezpośrednio uderzyć do Apple.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 26 kwietnia 2019 - 13:05
Pierwszy raz coś takiego widzę. Bardzo dziwne, zwłaszcza że piszesz, że raczej nie miało narażenia dużego na pot.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 26 kwietnia 2019 - 13:36
Na naszym forum nigdy wcześniej nie widziałem o tym wątku natomiast na zagranicznych bywały. Pytanie jeszcze czy od tej jednej strony nie miał on styczności z jakimiś płynami itp rzeczami.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 20 maja 2019 - 07:24
Skorodowane amelinum?
Jak dla mnie jakiś błąd w procesie produkcyjnym-Albo dostało się tam coś żrącego O_o
Skontaktuj się z Apple-Może rzeczywisćie wymienią
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych