Witam, spotkała mnie ta przypadłość, klawisz się zapadł. Myślałem, że będzie wymiana klawisza a tu cały top case z baterią. Czy generalnie wymieniają 1/3 laptopa czy mi się tak przydarzyło ? Jaki mieliście czas usługi ?
Program wymiany klawiatur MB12 MBP od 2016 roku
#1
Napisano 24 kwietnia 2019 - 13:35
#2
Napisano 24 kwietnia 2019 - 13:48
Wymieniają w ramach gwarancji czy nie? W sumie niezależnie w ramach czego to tak jest i tyle. Poczytaj o tym jak skonstruowane są nowe macbooki od Apple to będziesz wiedział dlaczego tak a nie inaczej wymieniają. W dziale o macbookach pro które miały wadliwe klawiatury i nie tylko było pełno postów o tym. Sam tego doświadczyłem.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#3
Napisano 24 kwietnia 2019 - 13:55
Program serwisowy działa niezależnie od gwarancji. U mnie skończyła się roczna ale miałem 2 rok z Media Markt rękojmi bodajże jednak nikogo to nie interesowało.
#4
Napisano 24 kwietnia 2019 - 14:05
No tak umknęło mi że mówisz o programie wymiany. On rzeczywiście jest poza gwarancją.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#5
Napisano 24 kwietnia 2019 - 14:34
Zrobili to w ciągu jednego dnia i mam nową baterię. Nie ma tego złego co na dobre nie wyszło. Tylko nowa klawiatura jakaś strasznie twarda, znaczy jeszcze twardsza.
#6
Napisano 24 kwietnia 2019 - 14:43
Pewnie dostałeś nowy jej model ale różnica powinna być znikoma.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#7
Napisano 24 kwietnia 2019 - 18:23
Być może ale cieszy mnie nowa bateria przed wszystkim. Jednak Apple to porządna firma.
#8
Napisano 25 kwietnia 2019 - 07:46
To akurat nie ma nic do tego. Nowe klawiatury są zespolone z baterią i górną częścią dlatego tak wymieniają. Są porządni dopóki maja program naprawczy. Gdyby go nie było zapłaciłbyś spore pieniądze za wymianę tych 3 części. Wtedy już byś się tak nie cieszył
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#9
Napisano 25 kwietnia 2019 - 08:03
Ja tylko dodam uwagę, że w MacBooku 12 cali bateria nie jest częścią top case, więc podczas wymiany klawiatury w ramach programu baterii się nie wymienia. Tak piszę, bo ludzie czytają po forach, że zawsze bateria nowa, a potem jest zdziwienie, że nie wymieniliśmy. Oczywiście w MacBookach Pro bateria jest nowa razem z top case.
- kristof461 lubi to
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#10
Napisano 26 kwietnia 2019 - 12:15
Mi to pasuje, w katowickim Cortland załatwili w ciągu jednego dnia. Gdyby mi się zdarzyło być w KRK to do was bym podjechał bo widać po tym jak się udzielacie, że dbacie o klienta.
#11
Napisano 26 kwietnia 2019 - 22:15
Witam, spotkała mnie ta przypadłość, klawisz się zapadł. Myślałem, że będzie wymiana klawisza a tu cały top case z baterią. Czy generalnie wymieniają 1/3 laptopa czy mi się tak przydarzyło ? Jaki mieliście czas usługi ?
Program serwisowania klawiatur w MacBook-ach obejmuje MB12 od 2015 (a nie od 2016 - jak w tytule) i trwa przez 4 lata.
https://www.apple.co...nd-macbook-pro/
Jednak nie wszystkie serwisy mają możliwość (i części na miejscu) do wymiany pojedynczych klawiszy - bo to jest najszybsza naprawa (tak jak wymiana baterii czy ekranu: w godzinę czyli praktycznie "na poczekaniu" ).
Pomogłem ? - Lubię to
#12
Napisano 30 maja 2019 - 21:30
Cześć,
Przydarzyła mi się dziwna historia z klawiaturą.
Otóż nie działają mi niektóre klawisze. tj. (789jklm,.).
Ale to jest dziwne, że część tych klawiszy używam przy haśle kiedy się loguje do systemu i tam działają. Czyli wychodzi na to że hardwareowo klawiatura jest sprawna.
Czy ktoś z was jest w stanie mi pomóc? ewentualnie zasugerować co mogę zrobić aby przywrócić działanie klawiatury?
To ewidentnie jakiś soft nie działa poprawnie.
Będę wdzięczny za pomoc.
System to MBP 2018 late. Jeszcze na gwarancji.
Ps. Który serwis autoryzowany w Warszawie byłby wstanie poradzić sobie z tym sprawnie?
Dzięki
Karol
Użytkownik carlos56 edytował ten post 30 maja 2019 - 21:30
#13
Napisano 01 czerwca 2019 - 22:09
Cześć,
Przydarzyła mi się dziwna historia z klawiaturą.
Otóż nie działają mi niektóre klawisze. tj. (789jklm,.).
Ale to jest dziwne, że część tych klawiszy używam przy haśle kiedy się loguje do systemu i tam działają. Czyli wychodzi na to że hardwareowo klawiatura jest sprawna.
Czy ktoś z was jest w stanie mi pomóc? ewentualnie zasugerować co mogę zrobić aby przywrócić działanie klawiatury?
To ewidentnie jakiś soft nie działa poprawnie.
Ten wątek nie ma nic wspólnego z Twoim problemem.
Będę wdzięczny za pomoc.
System to MBP 2018 late. Jeszcze na gwarancji.
Ps. Który serwis autoryzowany w Warszawie byłby wstanie poradzić sobie z tym sprawnie?
ZZZZ (Znajdź, Zadzwoń, Zapytaj, Zanieś)
Listę autoryzowanych serwisów masz tu: https://locate.apple.com/pl/pl
P.S.
W przypadku problemów z softem - po pomoc nie musisz iść do ASA.
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych