Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z urządzeniem po zwrocie przez zwolnionego pracownika iPad mini 2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomaszbienko

tomaszbienko
  • 1 postów

Napisano 23 kwietnia 2019 - 13:41

Witam w firmie mialem pracownika ktory korzystal ze sprzetu tak jak w temacie niestety z pracownikiem sie rozstalem i zostal mi zablokowany sprzęt. Moje pytanie jest nastepujące czy majac wszystkie dokumenty jak faktura zakupu pudelko pelen komplet serwis apple odblokuje to urządzenie ?



#2 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 24 kwietnia 2019 - 08:34

Tak, odblokujesz go bez problemu.



#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 24 kwietnia 2019 - 08:38

W serwisie nie odblokujesz. Robi się to na infolinii Apple.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych