Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak App Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 xylom

xylom
  • 8 postów

Napisano 19 kwietnia 2019 - 10:40

Od razu napiszę że nie jestem fanem iPhone ale jakis idiota u nas w formie wpadł na pomysł aby takie telefony również kupić i mi przypadł takowy w udziale. Od jakiegoś czasu zniknęła ikonka App Store i nawet jeśli ma bezpośredni link do aplikacji to pisze że safari nie może otworzyc pliku. Próba zresetowania ekranu poczatkowego ani inne działania nie przynoszą rezultatu. Reset telefonu i wgranie z backup równiez nie pomaga a nie chcę resetować i robić ustawień od nowa. Wcześniej aplikacje się ściagały bez problemu.

 

iPhone 8 soft 12.2



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 19 kwietnia 2019 - 11:08

Nie wiem, czy nazwałbym taką osobę idiotą - istnieją istotne argumenty przemawiające za iPhone.

Sprawdź, czy w nie masz włączonych ograniczeń rodzicielskich.

Ustawienia -> Czas przed ekranem -> Ograniczaj treść i prywatność -> Zakupy w iTunes... -> Instalowanie aplikacji


Nie wiem, czy nazwałbym taką osobę idiotą - istnieją istotne argumenty przemawiające za iPhone.

Sprawdź, czy w nie masz włączonych ograniczeń rodzicielskich.

Ustawienia -> Czas przed ekranem -> Ograniczaj treść i prywatność -> Zakupy w iTunes... -> Instalowanie aplikacji


  • stap lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 19 kwietnia 2019 - 12:29

MDM?



#4 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 19 kwietnia 2019 - 13:31

Pewnie blokada założona na soft przez pracodawcę . Żeby sobie nie instalować czego się chce. To chyba nie taki idiota :P

Użytkownik Regiss edytował ten post 19 kwietnia 2019 - 13:31

iPhone 15 Pro


#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 19 kwietnia 2019 - 13:40

Też podejrzewałem zarządzanie zdalne, ale chciałem to wykluczyć najpierw udział użytkownika.

No bo nie po to firma kupuje ajfony za gruby hajs, żeby nimi nie zarządzać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 xylom

xylom
  • 8 postów

Napisano 23 kwietnia 2019 - 06:24

Blokady nie ma bo instalowałem inne aplikacje i działało a dopiero kilka dni temu ikonka app store zniknęła.

 

Człowiek który to wprowadzał sorry ale jest idiotą i zdania nie zmienię bo albo daję sie same samsungi itp albo same iphone wtedy miało by to sens i to sie nazywa standaryzacja. Wprowadzenie obu systemów rodzi problemy z konwersją danych a w szczególności kiedy nie można pobraż żadnego programu do ich konwersji :) Ja wiem że zwolennicy Samsunga powiedzą że ich telefon jest najlepszy a zwolennicy iPhone że ich ale dla mnie to tylko narzędzie pracy i nie ważne jakiej jest firmy. Na szczęście po rozmowie z prezesem przejdziemy na jeden system. Trwają rokowania który :) Z dwojga złego na koncu wole akurat prace z iPad :)

 

A telefon po prostu póki co  zresetuję i zaczne wszystko od nowa.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych