Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis airpodsów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotr22i

Piotr22i
  • 7 postów

Napisano 18 kwietnia 2019 - 20:04

Witam czy miał ktoś może problemy ze słuchawkami airpods ? Chodzi mi o to że prawa słuchawka podczas nie odtwarzania muzyki albo innych rzeczy piszczy i szumi. Słuchawki maja około 2tygodnie i czy jest sens wysyłać na gwarancje ?

#2 leokaster

leokaster
  • 38 postów

Napisano 20 maja 2019 - 23:11

Generalnie się ich nie naprawia z tego względu, że są bardzo dobrze sklejone, stąd otwarcie ich jest tylko jednorazowe, mam na myśli, otworzysz, pytanie czy ładnie to będzie wyglądało, potem pytanie czy to jakkolwiek złożysz czyli skleisz, ciężki temat, słuchawki są super, ale raczej nie do naprawy, ale podejrzewam, że prędzej czy później jakieś filmy na yt będą;))

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 21 maja 2019 - 04:48

Ciężko to ocenić po jednozdaniowym opisie na forum. Ale raczej tak.

Użytkownik winmaciek edytował ten post 21 maja 2019 - 04:48

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 21 maja 2019 - 05:46

Co za pytanie! Skoro słuchawka piszczy i szumi zamiast grać, to oczywiście, ze trzeba reklamować. A jakie masz inne wyjście?

#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 21 maja 2019 - 07:53

No jeśli słuchawki mają dwa tygodnie i jedna z nich ma usterkę to dlaczego miałbyś ich nie wysłać do serwisu?


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 24 maja 2019 - 23:40

Jeżeli autor wątku ma takie wątpliwości to może kupił je "okazyjnie" (np. za pół ceny) na znanym portalu aukcyjnym. Wówczas nie ma sensu wysyłać (podróbek) na gwarancję do serwisu tylko do sprzedawcy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych