Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

NC+ GO nie wyświetla obrazu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 trial.biker

trial.biker
  • 78 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 13 kwietnia 2019 - 08:25

Witam, na Iphonie XS aplikacja NC+ GO nie wyświetla obrazu ( jest cały czas czarny wyświetlacz) ale słychać fonię. Miał ktoś taki problem ?

Dodam że na Iphone 7+ nie mam tego problemu tylko na XS 



#2 krystek82

krystek82
  • 169 postów

Napisano 13 kwietnia 2019 - 09:31

To powszechny problem i wszyscy posiadacze najnowszych modeli mają dźwięk i czarny obraz. Pamietam że jak kupiłem IPhone 8 to bez problemu oglądałem materiał na nc+ go a posiadacze IPhone X mieli już problem. Niestety NC+ ma chyba gdzieś swoich klientów bo nie potrafią/nie chcą tego naprawić.
  • trial.biker lubi to

#3 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 13 kwietnia 2019 - 10:52

Dokładnie. Zresztą to samo jest na iPadach. Na 11-calowym Pro jest czarny obraz bez dźwięku (przemilczę niedopasowanie aplikacji do ekranu) - jedyne, co działa i faktycznie mogę obejrzeć to pozycje z „Najczęściej oglądane” na stronie głównej. Poza tym aplikacja sama w sobie chodzi tragicznie.

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#4 trial.biker

trial.biker
  • 78 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 13 kwietnia 2019 - 17:31

z ciekawości napisałem do nich na FB, oto odpowiedź jaką otrzymałem "wyjaśniam, że robimy wszystko, by jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie usług. Kończymy pracę nad zmianą szyfrowania materiałów dostępnych w aplikacji nc+GO. Niebawem udostępnimy serwis na wspomnianych urządzeniach. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość."



#5 krystek82

krystek82
  • 169 postów

Napisano 13 kwietnia 2019 - 18:49

Dla mnie to jest kpina z ich strony. Rozumiem poczekać tydzień czy miesiąc żeby to naprawili ale tyle ile to już trwa to jest przesada.



#6 Kardas

Kardas
  • 557 postów

Napisano 14 kwietnia 2019 - 20:53

Zgłaszałem ten problem już w grudniu ubiegłego roku. Od tamtej pory cały czas ta sama śpiewka że robią wszystko aby to naprawić. Robią sobie żarty z użytkowników. Prawie pół roku minęło i nie potrafili przywrócić prawidłowego użytkowania serwisu na nowych ipadach i iphonach.

MacBook Pro 2020 i5 2.0 / 16GB / 512GB + Iphone 12 + AppleTv 4K + Airport Express


#7 Duke123

Duke123
  • 488 postów

Napisano 15 kwietnia 2019 - 05:50

Błędu raczej nikt nie naprawi, bo dni aplikacji są już policzone. Według medialnych doniesień, w Polsce wkrótce ruszy usługa MyCanal która prawdopodobnie zastąpi nc+ go.

#8 Jan Lisiewicz

Jan Lisiewicz
  • 1 postów

Napisano 20 maja 2019 - 15:04

Błędu raczej nikt nie naprawi, bo dni aplikacji są już policzone. Według medialnych doniesień, w Polsce wkrótce ruszy usługa MyCanal która prawdopodobnie zastąpi nc+ go.


Dzisiaj na infolinii otrzymałem informacje ze do końca tego miesiąca planują aktualizacje która ma rozwiązać ten problem. Zobaczymy bo długo im to idzie strasznie

#9 trial.biker

trial.biker
  • 78 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 29 czerwca 2019 - 21:43

testował ktoś aplikacje po aktualizacji ? 



#10 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 29 czerwca 2019 - 21:47

Tak wszystko działa lepiej na iPhone Xs i IPad Pro 11 z iOS 13 Beta 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych