Witam, na Iphonie XS aplikacja NC+ GO nie wyświetla obrazu ( jest cały czas czarny wyświetlacz) ale słychać fonię. Miał ktoś taki problem ?
Dodam że na Iphone 7+ nie mam tego problemu tylko na XS
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 13 kwietnia 2019 - 08:25
Witam, na Iphonie XS aplikacja NC+ GO nie wyświetla obrazu ( jest cały czas czarny wyświetlacz) ale słychać fonię. Miał ktoś taki problem ?
Dodam że na Iphone 7+ nie mam tego problemu tylko na XS
Napisano 13 kwietnia 2019 - 09:31
Napisano 13 kwietnia 2019 - 10:52
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Napisano 13 kwietnia 2019 - 17:31
z ciekawości napisałem do nich na FB, oto odpowiedź jaką otrzymałem "wyjaśniam, że robimy wszystko, by jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie usług. Kończymy pracę nad zmianą szyfrowania materiałów dostępnych w aplikacji nc+GO. Niebawem udostępnimy serwis na wspomnianych urządzeniach. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość."
Napisano 13 kwietnia 2019 - 18:49
Dla mnie to jest kpina z ich strony. Rozumiem poczekać tydzień czy miesiąc żeby to naprawili ale tyle ile to już trwa to jest przesada.
Napisano 14 kwietnia 2019 - 20:53
MacBook Pro 2020 i5 2.0 / 16GB / 512GB + Iphone 12 + AppleTv 4K + Airport Express
Napisano 15 kwietnia 2019 - 05:50
Napisano 20 maja 2019 - 15:04
Błędu raczej nikt nie naprawi, bo dni aplikacji są już policzone. Według medialnych doniesień, w Polsce wkrótce ruszy usługa MyCanal która prawdopodobnie zastąpi nc+ go.
Napisano 29 czerwca 2019 - 21:43
testował ktoś aplikacje po aktualizacji ?
Napisano 29 czerwca 2019 - 21:47
Tak wszystko działa lepiej na iPhone Xs i IPad Pro 11 z iOS 13 Beta
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych