Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Szybko spadający poziom baterii w XS 64giga


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 pstanek

pstanek
  • 274 postów

Napisano 12 kwietnia 2019 - 18:24

Witam ponownie :(

 

Mam taki problem z baterią. W którymś z wątku było opisane ale jak widzę, ktoś wywalił do kosza.

W wielkim skrócie w 12 godzin tel spada do zera... Gdzie tel leży i nic nie robię z nim..

 

Oddałem telefon do Cortland Katowice tam nie stwierdzono żadnych problemów co jest nie prawdą. Telefon wrócił po prawie tygodniu. Już od godziny 15.40 (dziś) do 19.20(dziś) poziom baterii spadł do 55% ze 100%.

 

Dzwoniłem do apple i stwierdzono, że bateria leci za szybko i zasugerowali inny serwis iMad też Katowice. Więc tam będę próbował. 

 

Spotkał się ktoś z takim czymś. Poradzi ktoś co robić jak tam będzie to samo?

 

Zastanawiam się nawet nad tym aby samemu wymienić baterię w serwisie ale co jak to problem np. z płytą główną.. ?

 

Jakieś rady?

 

Dzięki!

 

 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 12 kwietnia 2019 - 18:27

Nie „ktoś”, tylko jeden z adminów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czy próbowałeś na czystym, reinstalowanym przez iTunes systemie?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 pstanek

pstanek
  • 274 postów

Napisano 12 kwietnia 2019 - 18:28

Jasne, że próbowałem. Serwis Cortland zwrócił mi telefon ze świeżym systemem. 



#4 krystek82

krystek82
  • 169 postów

Napisano 12 kwietnia 2019 - 20:03

Było już pisane że to nie jest normalne zachowanie telefonu. Ja np. dziś telefon zdjąłem z ładowarki o 10 rano i teraz mam 99%. Fakt że przez te 11h według wykresów w zakładce bateria używałem go koło 25 minut więc bardzo mało(nie miałem potrzeby więcej) ale i bateria proporcjonalnie do użycia spada a u Ciebie z tego co piszesz leci na łeb na szyję. Oddaj telefon do innego serwisu tak jak zresztą Ci zaproponowano na infolinii.


  • pstanek lubi to

#5 pstanek

pstanek
  • 274 postów

Napisano 12 kwietnia 2019 - 20:10

i taki mam zamiar. Ale dlaczego w cortland tego nie wykryli. jak takie testy diagnostyczne wyglądaja. (chyba tak, że podpinają pod komputer skanują tel. wyskoczy komuniakt ok. i tyle)



#6 pstanek

pstanek
  • 274 postów

Napisano 13 kwietnia 2019 - 02:02

3 rano i telefon już ZNOWU padł czyli mniej niż 12h. Panowie mam pytanko myślicie, że ma sens oddawać go znowu jutro na ten sam serwis (bo już go raz tam widzieli czy próbować w tym iMad) ??? 

dzięki serdeczne



#7 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 kwietnia 2019 - 06:29

3 rano i telefon już ZNOWU padł czyli mniej niż 12h. Panowie mam pytanko myślicie, że ma sens oddawać go znowu jutro na ten sam serwis (bo już go raz tam widzieli czy próbować w tym iMad) ???
dzięki serdeczne

Szedłbym do Imad zgodnie z sugestią Apple.

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#8 pstanek

pstanek
  • 274 postów

Napisano 13 kwietnia 2019 - 16:14

dzięki. :)

 

wyczytałem, że to może być układ u2 czy coś z zasilaniem na płycie. Teraz się zastanawiam czy serwis nie będzie się migał z naprawą i powie, że korzystałem z zamienników przy ładowaniu co jest nie prawdą. W pon oddaje i czekam. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok.



#9 Warson

Warson
  • 4 postów
  • SkądCzeladź

Napisano 06 maja 2019 - 00:26

Witam, możesz napisać jak skończyła się sprawa? Od 3 dni jestem posiadaczem Nowego Xsa, i jestem troszkę zmartwiony, gdyż przesiadłem się z Xiaomi Mi5s Plus, i powiem tak w 2,5 rocznym telefonie bateria mi lepiej trzyma niż w nowym XS. 

A wszędzie wyczytałem że bateria w Apple to największa zaleta tych smartfonów Ever...

 

Czy mnie też czeka serwis od razu po zakupie?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych